~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Maria - 10 mars 2014 19:21

Är du i ett förhållande? Ja
Har du kysst någon idag? Ja
När går gränsen vid otrohet? Börjar man tänka på att vara med någon annan har man första varningssignaler där redan tycker jag
Är du romantisk? Jo men det tror jag väl^^

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Trygg i sig själv, omtänksam, vet hur han ska göra för att man ska bli glad, självdistans, likna mig typ

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Oj, fantastisk, omtänksam deluxe, gör nästan allt för min partner och vill att han alltid ska må och ha det bra

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man är ett Team och att man alltid lyssnar på varandra och inte glömmer bort varann när det gått några år

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Japp

Har du lekt med någons känslor? Nej Gud så hemskt

Hur många har du varit ihop med? 4

Hur länge höll ditt längsta förhållande? Nästan 6 år

Hur länge var ditt kortaste? Några månader

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Absolut

Är du en bra pojk/flickvän? Ja

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Inatt^^

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Öh vet inte

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej han har redan den bästa platsen som inte går att tatuera. Mitt hjärta^^

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Lika dela

Hatar du ditt ex? Hata är väl att ta i men det är inga jag lägger någon större tankeverksamhet på

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja mest bara för kul nör man blir gammal och kan minnas tillbaka på sin ungdom^^

När du vill ha någon, vad gör du? Finns och är mitt fantastiska jag

Bästa raggningsrepliken? Har inga. Ler sen är de klart:)
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Mysig middag med levande ljus

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Vem? Har 3. Pappa, lillebror och älskling:)

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Ha en rostig Mora kniv redo. Nä skämt och sido en smocka räcker nog

Vill du gifta dig? JA!:)

Vill du ha barn? Ja.

Blir du lätt kär? Njae

Vad är det mest avtändande du vet? Självgodhet, besserwisser

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Jo men de tycker jag

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja, av både vänner och kärlek

Hur raggar du? Oj ja vet inte haha

Har du en ?utseendetyp? hos killar? Både jag och nej

Vem var din första kärlek? De tar vi en annan gång

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Lite löst och för på kan jag tycka

Vad tycker du om one night stands? Är man singel så kör

Är kärlek allt i livet? Utan kärlek vad är man då? Ett tomt skal skulle jag vara

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards