~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Maria - 6 mars 2014 15:23

Klockan ringde 04.45 morse, trodde ha skulle tuppa av! Det är inge kul att vara ledig i mer än 2 dagar i rad för de blir så svårt att komma upp.
Gick och jobbade, sen blev det en promenad Götgatan via skanstulls bron och hem, däckade i sängen, kliver upp och äter nu 2 mackor innan jag ska till stan och möta min kära sambo. Han ska ha jeans och jag vill ha stoooora t-shirts i att lulla runt i hemma. Inte tjej model utan en stor herr tröjja. Kanske ska kika dressman xxl hehe nä bada ska jag inte men en stor en tröjja vill jag ha^^

Igår drog vi till Ikea i kungens kurva. Premiär för världens minsta värmlänning i världens störtats Ikea varuhus. Middagen bestod av dom klassiska köttbullarna sen fika paus mitt i. Kaffe och semla 5 kr. BILLIG

Nä de här går inte, shoppingen väntar!

PS världens sämsta bild men de ser rätt gulligt ut irl:) DS

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards