~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 31 maj 2010 21:17

Har fortfarande inte packat. Har fått ner 2 tröjjor och lite underkläder..

Försöker hitta skor till min outfit ja ska ha på onsdag då ja ska på syrrans vårshow. Tänkte vara knallrosa. Man vill ju synas lite hihi;)

Vet inte va ja ska ta för heels.

Måste gå och prova lite till..




 En riktig vän litar på mig även när jag verkar opålitlig, tror på mig även när det jag säger verkar otroligt, försvarar mig även om det jag gör just då verkar oförsvarbart. Det kanske inte är så konstigt att det är ont om riktiga vänner.



Av Maria - 31 maj 2010 10:20

Ska börja tvätta om cirka 40 min. Ända till klockan 3. Den tiden lär behövas.

Hann inte allt när jag tvättade förra söndagen. Har hur mycket som helst..Wääää

Sen ska jag träffa Lasse ochså, åker ju till skogarna i morgon så de är ett måste!


Lite frukost nu så orkar jag ta tag i dagen=)  

Av Maria - 30 maj 2010 19:31

I morse när jag kom hem, runt 4 så va de så ljust ute så man trodde klockan va runt 8-9 på morgonen och nu när man tittar ut känns de som att den är 3 på eftermiddagen. Solen skiner och himmlen är blå. FAB!

Har sovit bort nästan hela dagen. Väldigt skönt eftersom de inte vart så mycke sovit i natt.


I morrn blir de tvätt all day typ. Ska försöka packa ochså..

Jag tok längtar tills ja får min nya dator. Pratade med Pappi idag och de blir

en mini. Perfekt när man ska nånstans. Har hittat en som hade en batteritid på 14 timmar. HELT OKEJ=) hihi Inte så dyr heller.

Bara hoppas skiten finns i S-vall. Annars blir ja sur!

   Med min tur har den säker inte kommit utanför Uppsala än:P 


Nu ska ja götta mig i Hallon sorbet  

Av Maria - 30 maj 2010 13:39

Har kommit hem efter en tripp till Gamla Stan. Har inhandlat lite små grejjs åt mammi som hon ska få i övermorgon då ja styr stegen mot Norrlandet wäää


Är as trött. Va hemma runt 4 i morse och somnade vid 5, vaknade runt 10 snåret.

Ska nog lägga mig och se på film och äta soppa=)

Av Maria - 30 maj 2010 04:06

Efter en rätt händelselös kväll. Tyskland tog hem ESC, Helt okej! Den va rätt svängig;)

Sen vart de zipper. Nåt ja nog hade kunnat klara mig utan känner ja nu efteråt.

De hände ingenting,de är samma och samma musik, samma folk. Allt är bara samma.

Dansgolvet va proppat så där va de ingen hit att  vara. De börjar bli lite näää feeling nu för de händer för lite.

Paradise (som är på fredagar) är mycke roligare. Där är de uppträdanden å sånt. De är mer spännande än att stå rakt upp och ner i 3 timmar känner jag.


Sen är ju min mage inte som andras. Har mått konstant illa i 2 dagar och de går inte över. Nej, jag är inte gravid kan ja ju tillägga.

Den  har krånglat länge men nu börjar de bli jobbigt. Måste ta och kolla upp detta snart!


Men nu, SOVA!

De är ju så tok ljust ute. Solen håller på att gå upp.

Fick klippa sönder en svart fit och hänga över fönstret för att de inte skulle vara för ljust  ;)

Av Maria - 29 maj 2010 16:43

Visst de är ESC, årets höjdpunkt men iår känns de som att de inte spelar nån roll om ja ser de eller inte. Och de har inget med att göra om Sverige är med eller inte.

Är bara inte på humör alls. Sitta i nån soffa hela kvällen för att sen gå vidare till samma ställe som alltid. Låter tok spännande va?


Jag får se hur jag gör..Har dushat och de iaf. Ska käka och se om ja blir på lite bättre humör.

Nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvet

Av Maria - 29 maj 2010 13:36

Drog igång en stor städning. Så spännande vart min lördag:P

Ikväll är de ju ESC men ja fundera på att skita i den. Bädda ner mig i soffan

och hyra film men ja får se hur jag gör.

Nu har jag as ont i huvet och mår skit illa så vill inte göra nånting.

Ska städa klart och sen blir de soffan ett tag iaf.


Funderar på om de brunnit totalt för folk    

Av Maria - 29 maj 2010 09:49

Skulle vara på spinning om 10 min men magen är helt upp och ner.

Mådde lite knepigt igår efter Grönan;)

Kan inte äta riktigt och ska man på spinning är de ingen hit att göra de på tom mage. De blir ett pass på måndag istället tror jag. Ska iofs tvätta hela dagen

så allt är rent inför mina Norrlands resor. Huga!


Nu mår jag tok illa, måste försöka äta lite..


ESC ikväll:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards