~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Maria - 13 maj 2010 22:01

Jag fyller år på måndag. Åker till norrland om typ 4 veckor och ska då iväg med pappi på lite födelsedagsshopping. I need shoes!

Har tittat på dom till höger enda sen dom kom men inte köpt dom..

Nu är dom nedsatta och kommer nog inte finnas kvar men jag hoppas iaf.

Tyg skon ska jag ha. De är ju så tok fint med tygisar på sommarn!


 

Pris på den Högra syns lite dåligt men den har kostat 599 kr och kostar nu 399 kr.

Heeelt okej=)

Båda är från din sko

Av Maria - 13 maj 2010 17:03

Igår blev de grillning i hökis. Inte nåt större drag. God mat iaf!

Sov hos Uffe och Lasse. I dag drog vi till Barkaby och kikade på outletten en sväng.

Sist ja va där hittade jag skit snygga vagabond skor för 99 kr men storleken fanns inte,  inte denna gången heller    Now im Sad!

Kollade lite på Media markt ochså. Har blivit så inne på att ja vill ha en Iphone.

Gillade inte dom i början. Ja tyckte de va lite jobbigt att va utan knappar men nu börjar jag gilla de.


Sen åkte vi till Mörby och lunchade med Daniel Alm och kikade på hans nya hund.

En skit liten dvärg spets. Tok söt! 

Vi fick äta lunch ute för de kliade i näsan på mig.

Efter de gasade vi till Lidingö och träffade Daniel Eklund och fikade lite med han och kikade på vart han brukar träna å sånt.

AIK  brukar visst träna där ute. Även några andra kända sportkillar brukar träna där. Sköjj! 


Är hemma nu iaf.


Börjar bli riktigt galen på folk nu. Dom flesta beter sig som 5-åringar. Vad är de frågan om kan man ju undra?

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards