~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Maria - 11 maj 2010 22:11

Blev ett hårt pass på gymmet. Rygg, axlar och armar + lite kondition.

Lasse joinade mig efter ett tag. Ja va där halv 9 i morse och han kom kvart över typ.

När de va avklarat åkte vi till mig. Ja dushade och svidade om.

Mot hökarängen, filt+bok+gräsmatta+varm sol= Galet bra!

Låg där i 2 timmar sen skulle vi köra en person till tågstationen.

Uffes kompis som ska ha Batman i veckan. Kompisen och hunden skulle åka tåg till Hedemora.


Vi kom på att vi skulle grilla. Drog till en affär och inhandlade engångs grill, kött och frukt och gasade iväg mot Flaten.

Upp med grillen, fram med eld och på med kött. Vart så sjukt gott!

Åt typ parma skinka tro ja de heter och melon till efterrätt. MUMS!


Låg där på en filt och smälte maten och åkte hem runt 7 snåret. Cirka 2 timmar vart vi där iaf.


Nu är ja skit seg, ska jag orka med nåt gym i morrn så är de bäst att lägga sig snart.

I morrn blir de ben för hela slanten!

Bilder från idag kommer i morgon ochså=)


Av Maria - 11 maj 2010 07:37

Fick ta en snabbdusch här på morgon kvisten för när ja skulle öppna ett fil paket

så råkar ja på något vis klämma till själva förpackningen för hårt när jag drar i öppningsgrejjen så de bara sprutar fil i ansiktet och över hela mig.

Stog något förvånad och såg ut som ett mumintroll.


De va bara hasta in i dushen. Ska vara på gymmet halv 9 tänkte jag.

Bygg gubbarna är här utan för nu så får se när dom börjar om ja knallar iväg lite tidigare. Är endå vaken och pigg.

Solen skiner och de skulle den visst göra hela dagen.

Undra va jag och plopp-lars ska hitta på?

Ligga i solen nånstans hoppas ja på nån gräsplätt så man får liite mer färg=)

 


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards