~Livet Igenom Min Iphone~

Direktlänk till inlägg 11 februari 2015

Njuter

Av Maria - 11 februari 2015 17:46

Dagarna går till de mesta åt att njuta av allt som pågår just nu. Jobbar och står i på lite olika avdelningar. Nu har jag varit i 2 dagar på Dagverksamheten. Dit kommer de som ännu bor hemma men här slipper som vara ensamma, de är aktiviteter måndag till fredag, frukost och lunch äter vi alla tillsammans. Så mysigt!


De som är så roligt är att stället har så många olika avdelningar. På Dagverksamheten är alla pigga och sedan en annan dag kan man hamna på en avdelning där demensen gått väldigt långt så man ser väldigt mycket och jag har nog lärt mig mer på dessa 2 veckor än vad jag gjort sen mars i förra året i skolan. I skolan tycker jag de tas upp så konstiga saker, inte de som är relevant för själva arbetet. Ska börja läsa mina C kurser i mars och jag har valt inriktning Demens så de ska bli vansinnigt spännande att få grotta ner sig i allt vad det innebär=)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 4 mars 2015 11:17

http://nouw.com/livetigenomminiphone Här bor jag nu=)

Av Maria - 4 mars 2015 08:43

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6627329673"

Av Maria - 26 februari 2015 08:16


ska uppdatera mer snart men jobbar mycket nu. Får bara guld pass. Dvs långa pass mellan 9-11 timmar vilket gör att tid inte finns till så mycket men nu är jag ledig i 2 dagar och Niklas lillebror är här så vi ska umgås ordentligt. Han åker på söndag ...

Av Maria - 21 februari 2015 19:20


är på scandic malmen i helgen och kör frukost. Nånting mina ben inte tycker va så kul. Då bemanningen styrs av sjuka siffror så är de alltid för lite personal på 500-600 gäster så man springer och springer men endå så klagar gästerna. Man kan inte tr...

Av Maria - 20 februari 2015 08:24

känslan när man går ner i tvättstugan sjungades på "Kosmos, doktor kosmos. På en grön moped kommer här världens bästa veterinär" vad kom de ifrån? Jag som är den i världen so minst vill ha djur eller har nåt intresse plus är sjukt allergisk. Måste ...

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards