~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2013

Av Maria - 24 september 2013 18:57

De har varit 4 händelserika veckor som ligger i historien. Nu är de nytt jobb, jag har blivit medlem i en förening som jag inte än tänker säga vad de är för de kan spekuleras i om man är knäpp, jag har anmält mig till högskoleprovet. Min dumhet ska ner på papper, gud liksom.
Jag har kommit på att jag vill göra om hemma men då lägenheten är dåligt planerad så går de inte. Ledsen tjej.

Sen i helgen som var hade jag besök av min kära lilla vän Simon. Vi mördade järnet på mitt Nintendo Wii. Jg säger bara de att Super jävla Mario ligger inte så bra till hos mig. Rackarns gubbe de där! Ja ska spela lite ikväll innan jag ska sova. Sjukt kul haha
25 år och fast i Mario, tack för att jag inte vart vuxen och tråkig^^

Nä har ingt vettigt att skriva mer.

Hörs, hej

Av Maria - 11 september 2013 19:12

Huset jag bor i har höga halter radon i källaren som håller på stt leta sig upp i lägenheterna. Jobbigt läge för mig som bor längst ner och har källaren under mig. De ska göras mätningar snart och kolla halterna, de gjordes nån i början av året men då va de lugnt.
Tur dom kör igen så man inte vaknar en dag och är självlysande med spretigt hår.
Imorrn ska gubben i huset (han fixar precis allting om man behöver hjälp, tok söt gubbe) komma hit och undersöka om de finns mögel i lägenheten.
Man kanske slutar självlysande, knall grön och hög eller nåt haha

Spännande de där

Av Maria - 9 september 2013 15:23

Den andra halvan, kärleken, ljuset, allt.

Av Maria - 8 september 2013 15:31

Magiskt, underbart, fint, skratt, mys, pojkvän, god mat, havet, solen, promenad, kaknästornet, Viking line, gärdet, kärlek, kramas, nyponsoppa, sova, bio, känn ingen sorg, musik, Håkan Hellström, buffé, Romantiskt, fint, halsband, hjärta.
Alla bilder är i telefonen och jag skriver på min iPad så jag får återkomma^^

Av Maria - 3 september 2013 16:40

Sov en stund på förmiddagen. Hade sovit jätte dåligt inatt, klockan ringde 4. Då var jag tok pigg men vid 12 kom tröttheten.
Sitter och laddar upp inför imorgon då jag äntligen ska få träffa min andra underbart fina halva.
Är dock sjukt nervös för Obama ska in och störa ordningen istan så dom ska spärra av en massa så nerverna är utanpå kroppen att bussen ska bli tok sen som han, hans mamma och moster kommer med från Karlstad. Håller alla tummar. Har Iofs bara två så jag håller dom.

efter min apelsin-i-ögat-cyklop äventyr härom dagen så övervägde jag om jag skulle ha på mig skidglasögon när jag skalade en idag men jag klarade mig. Tack och lov, kan inte jobba och se ut som ett kvinnligt ufo:)
Byta planet vore ju lite jobbigt Asså..

Av Maria - 3 september 2013 05:21

De är ingen trängsel än iaf

Av Maria - 3 september 2013 04:28

Men tack och lov så är man morgonpigg. Ska kliva upp och äta frukost så jag är redo för första passet i kiosken. Är så taggad!

Hörs sen:)

Av Maria - 2 september 2013 19:28

Imorgon började jag jobba på MyWay i årstaberg. Världens mysigaste kiosk. 140 timmar i månaden. Heeellooo!
Jag svävade iväg därifrån hihi
Ska jobba från 9-6 både imorgon och på onsdag sen sticker jag på kryssning på onsdag och sen är hjärtat här tills söndag och sedan kör vi:D hihi

Ska fira med te och en macka^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards