~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Maria - 2 september 2013 19:28

Imorgon började jag jobba på MyWay i årstaberg. Världens mysigaste kiosk. 140 timmar i månaden. Heeellooo!
Jag svävade iväg därifrån hihi
Ska jobba från 9-6 både imorgon och på onsdag sen sticker jag på kryssning på onsdag och sen är hjärtat här tills söndag och sedan kör vi:D hihi

Ska fira med te och en macka^^

Av Maria - 2 september 2013 16:58

Fick nytt jobb härom dagen och kl 18 ikväll ska jag på möte. Har spenderat dagen med att kämpa för att få tiden att gå. Tack och lov träffade jag Simon på stan, lite fika, skvaller och butikskikande så den tiden gick snabbt.

Från Globen tar resan 6 min till de nya så jag ska gå till Globen och kolla i lite butiker och fördriva tiden fram till 17.45 då jag sätter mig på tvärbanan. Yeiii!

Fotade en uppochner vänd påse på NK med grejjer som ramlat ut. Dom har alltid så fina och roliga dekorationer där.
Man får titta ganska noga för att se de som "ramlat ur" påsen

Hörs ikväll!

Av Maria - 2 september 2013 07:37

Sitter under två täcken och äter frukost och tittat på desperate housewifes samt lyssnar på regnet.
De är nästan en perfekt morgon, en grejj saknas. Eller grejj och grejj en person. Min andra halva. På onsdag ses vi äntligen efter 4 länga veckor.

Då går vi på Viking line Cinderella med hans tok gulliga mamma och moster. Som jag har längtat och väntat!
Och de bästa av allt är att Niklas stannar Kvar till söndag när vi är tillbaka k Sthlm med båten. Wiiiiie!

På agendan idag står ingenting förrns kl 18. Då ska jag till gulle kiosken där jag fick jobb i går på möte. Med lite tur börjar jag jobba imorgon.

Fotade lite i gamla stan härom dagen

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards