~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2013

Av Maria - 2 september 2013 16:58

Fick nytt jobb härom dagen och kl 18 ikväll ska jag på möte. Har spenderat dagen med att kämpa för att få tiden att gå. Tack och lov träffade jag Simon på stan, lite fika, skvaller och butikskikande så den tiden gick snabbt.

Från Globen tar resan 6 min till de nya så jag ska gå till Globen och kolla i lite butiker och fördriva tiden fram till 17.45 då jag sätter mig på tvärbanan. Yeiii!

Fotade en uppochner vänd påse på NK med grejjer som ramlat ut. Dom har alltid så fina och roliga dekorationer där.
Man får titta ganska noga för att se de som "ramlat ur" påsen

Hörs ikväll!

Av Maria - 2 september 2013 07:37

Sitter under två täcken och äter frukost och tittat på desperate housewifes samt lyssnar på regnet.
De är nästan en perfekt morgon, en grejj saknas. Eller grejj och grejj en person. Min andra halva. På onsdag ses vi äntligen efter 4 länga veckor.

Då går vi på Viking line Cinderella med hans tok gulliga mamma och moster. Som jag har längtat och väntat!
Och de bästa av allt är att Niklas stannar Kvar till söndag när vi är tillbaka k Sthlm med båten. Wiiiiie!

På agendan idag står ingenting förrns kl 18. Då ska jag till gulle kiosken där jag fick jobb i går på möte. Med lite tur börjar jag jobba imorgon.

Fotade lite i gamla stan härom dagen

Av Maria - 1 september 2013 19:32

Speciellt om man heter Maria.
Är lite allergisk mot apelsiner om jag äter dom. I ögat brukar ja inte ha de så där har jag aldrig vetat hur reaktionen ser ut. Fram tills nu.

Skalade en apelsin, världens stråle "saft" sprutar ut rakt i högra ögat.
Detta medförde ett aningens ganska mycket större öga så nu mera har jag en cyklop aktig look, kan framhävas med eyeliner och en ljus ögonskugga.

Nu ska jag och mitt cyklop öga titta på tv och med stor försiktighet äta upp apelsinen.
Om jag får de i örat, blir de dumboöra då? Värt att inte testa

Av Maria - 1 september 2013 13:44

Mitt första inlägg i kategorin "saker sl. Bara Maria lyckad med"
Jag är fruktansvärt lättskrämd vill jag ochså tillägga. Detta hände för 4 veckor sedan. Jag tog texten jag använde till min instagram.
En typisk Maria grejj:

"Att laga mat och vara lättskrämd kan vara intressant. När man lagar något så ofarligt som spaghetti och korv kan ju inget hända. Nä nä, mitt i allt kommer ett sms, jag blir så rädd så ja slår till stekspaden skit hårt och där ligger en korvskiva som jag lyckas fästa på väggen med steksidan innåt.
Tar loss den, återfår normal hjärtrytm och lagar vidare. Överväger att beställa pacemaker snart"

Nu har jag alltid musik på när jag lagar mat så de inte är helt tyst så ett nytt sms skrämmer skiten ur mig och maten hamnar i taket eller nåt sånt hihi

Av Maria - 1 september 2013 12:49

Jag har gjort en kategori som heter "saker bara Maria lyckas med".
En förmåga jag har är att lyckas med de ganska få gör, utan att jag ens tänker på de.

För någon vecka sedan gjorde jag en grejj som hänger ihop med lunchen jag ska laga. Spaghetti och korv.
Jag ska återkomma snart med en berättelse som fick min personliga meddelanden ruta på fb att blinka som aldrig förr av folk som tjöt av skratt, likes och kommentarer.
Håll utkik, ni lär säkert dra lite på mungipan ^^

Av Maria - 1 september 2013 07:04

Klockan är slagen 07.02 Ska göra allt jag kan för att sova lite till. De blir så väldigt långa dagar när man ska vakna så tidigt..
Ska äta frukost, man somnar så gött när man är mätt hihi

Slänger in en bild från igår kväll:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards