~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Maria - 4 maj 2010 20:02

Tanken va att jag skulle åka och träna i morse men i allt ojud som va här då så orkade ja inte börja leta mina träningskläder så ja promenerade till stan och gick på banken och fixade lite, sen hem och vände lite fort och drog till Lasse.

Vi tog en promenix och gick upp för ett mini-berg. Kommer inte ihåg va de heter.

Så galet fin utsikt!

Hade bara min mobil kamera så de vart väl inte världens bästa bilder men nåt iaf.

Ska snart se en wallander film ja lånat av laaaaars och lägga mig i sängen med en te koppsing

    De är högre än va de ser ut på bilden ovanför    

Av Maria - 4 maj 2010 11:16

Är hemma en snabbis och lämnar lite mat jag handlat. Drar härifrån alldeles strax.

Te-påsen i min tekopp ligger och guppar i takt med vibrationerna utåfrån:P

Ser så sjukt kul ut;)


Nä ut va de!

Av Maria - 4 maj 2010 08:32

Jag har ju inte varit hemma när som tagit bort själva balkongdelen man står på.

Utan bara när som tagit räcken å shit och de lät skit mycke.

07.45 vaknade jag av att hela sängen vibrerade, lakanet hoppade och jag flög ur.

De låter nåt så fruktansvärt sjukt mycke! Kommer inte bli mycke sovit på veckorna nu inte.  Får passa på, på helgerna när dårarna är borta. 


Ja måste ut härifrån nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards