~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Maria - 25 maj 2010 16:59

Har haft problem med näsan i cirka 8 år (säkert längre ochså men har tappat räkningen) och läkarna i Sundsvall har alltid sagt att jag har lite fel på mina slemhinnor.Dom har typ bara lyst lite inne i näsan och känt på halsen. Inge större grejjer.


Idag träffade jag nog världens bästa läkare.  Hon tog sig tid och tittade noga och länge och skulle försöka föra in en slang med lampa på. Den va super mini liten men de gjorde så fruktansvärt ont så ja skrek rakt ut.

Anledningen är att i näsan har man 3 "näsmusslor" som de heter om min nedersta

va så galet stor och svullen så hon fick inte ens igenom sina instrument.

Och dom ska inte vara nå problem att få in för dom är så mini mini små.

Man såg den knappt.


Ingen har gjort detta tidigare.  Hon tittade på mig och sa att de va så illa så hon skulle skicka remiss till Danderyds sjukhus för operation.

Har inte kunna andats igenom näsan som vanligt folk på galet länge så ja vet nästan inte hur de är riktigt.

Så nu är de bara vänta på papper från Danderyd. Nackdelen va att de va cirka 6 månaders väntetid men de kan ja leva med=)


De blev ingen träning. Hon bedövade näsan och halsen och nu börjar de släppa så de gör as ont där hon försökte trycka igenom slangen.

Mår skit illa ochså:/ 


Mot soffan!

Av Maria - 25 maj 2010 13:53

Har gjort mig iordning i lite smått panik för ja trodde klockan va 3 men den va inte ens 2..Ska vara i slussen kl 15 och ta bussen därifrån till Ersta Sjukhus.

Tänkte åka och träna efter de. Känner att de skulle vara skönt i de här vädret.

Reng och lite små kallt. Fast de är rätt skönt för nu kan jag andas som folk.

När de blir så sjukt varmt är de tok jobbit å andas..Lite synd men men.

Ska ta och packa väskan nu!


Hörs senare

Av Maria - 25 maj 2010 12:57

Guuud vad jag älskar den låten!

Anything you can do, I can do better


Av Maria - 25 maj 2010 11:12

Och fort går de. Redan 25 maj..Går de inte att pausa?

De kommer bara säga plopp ochså är de augusti och sommarn är slut.

Varför måste den alltid gå så sjukt fort och vintern i snigelfart?

Ursh..


Ska snart bege mig ut på en promenix. Inget gym idag.

Sen blir de sjukhuset 15.30 Ska bli väldigt spännande.


Frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards