~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Maria - 5 maj 2010 21:24


Ja känner mig som värsta tonåringen som sitter och dreglar över datorn och bara tok vrålar så fort han gör sina moves. Skulle kunna göra en fondvägg med bilder på han.

De är galet vad jag gillar han! Första artisten (förutom babsan och After dark dock) som jag blivit så här galen i. Helt underbart fin att titta på och underbara låtar.

Adam Lambert    

Av Maria - 5 maj 2010 19:03

Idag har de inte hänt mycke. Sov nästan hela dagen. Va uppe nästan hela natten för magen gjorde så fantastiskt ont..Har haft lite små ont idag med. Skit grejjer.


Skulle göra mat. Mos, fiskpinnar och sallad. När jag skulle flytta fiskpinnarna från stekpannan till tallriken så blir ja skit rädd av ett ljud från bygg gubbarna så de flyger fiskpinnar över hela mig. Lyckat! (hade typ 6 stycken på en stekspade)

Men som tur är, så är euroshoppers stor pack fiskpinnar billigt och de innehåller rätt många så de va bara steka på nya.


Nä nu blir de te och underbara Melissa Horn!

Guuud vad jag älskar hennes låtar..


Du håller ingens hand
du tror att alla skulle titta då
men jag håller din ibland
för det är kallt nu och jag fryser så

Av Maria - 5 maj 2010 08:45

De har inte varit nån rolig natt. Min mage och jag är inte på samma nivå.

Jag vaknade av att de gjorde så tok ont. De går inte att beskriva hur ont de gjorde.

De typ krampade i magen. Slängde mig på telefonen och ringde vårdguiden.

Dom sa inge vettigt alls, bara att ja skulle avvakta.

Blir ingen träning idag för de har inte gått över men de gör inte lika ont.

Men ut härifrån måste jag. Ska försöka äta lite och sen ta en promenix tills de värsta oljudet är borta...AJAJ!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards