~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 29 maj 2010 00:04

Satt och surrade med Simon på msn och vi hade as tråkigt.

Jag hade verkligen ingen lust att bara sitta och hänga i en soffa som alla andre fredagar så vi fick för oss att dra till Grönan.

Mötte han på Centralen kvart över 8 och sen tog vi djurgårdsfärjan över.

Köpte årskort 159 kr och åkband 220 kr. Helt okej:D

Åkte Jetline, Kvasten, Pop-expressen (så as bra musik i den:D  )  och massa annat.

Hade sjukt roligt:D  Är numera väldigt hes men de är inte hela världen hihi


Mitt lilla åkband=)

  Tog en bild på Insane medans vi köade till Pop-expressen:P  

Av Maria - 28 maj 2010 16:54

Vart sjukt trött förrut så jag tänkte kolla på ett avsnitt av Rederiet och somnade..

Kom aldrig iväg till Kurvan idag. Karnse va lika bra för då hade man väl haft med sig halva ikea hem och en väldigt tunn plånbok:P


Vad som händer ikväll vet ja inte men de lär väl inte hända nåt nytt kul.

Blir väl same shit antar jag..

Ska försöka komma på nån lite halv kul middag men de går sådär. De lutar åt nudlar för enkelhetens skull  

Av Maria - 28 maj 2010 10:31

Tog gympaus idag. Blev ju en 1,5 timmes promnenad, gym och spinning igår.

Idag vart de en liten promenix på cirka 45 min. Helt lagom.

Imorgon är de spinning igen. 10.00 Ska bli så skönt!


Är lite inne på att åka till Kunges Kurva idag. Måste på media markt och sånna grejjer och kika på lite dator priser. Får en ny när jag kommer till S-vall.

Min är de inte mycke med nu och självklart har garantin gått ut.

En ny dator är aldrig fel  


Nä nu blir de dushen och frulle    

Av Maria - 27 maj 2010 19:01

De finns inte ord för hur mycker jag älskar spinning. De är fantastiskt!

Instruktören idag hade bara bra låtar.

Telephone med Gaga, If we ever meet again med Timbaland, Lite melody club låtar och mycket mer. Satt och sjöng med under hela passet. Som tur är så är musiken så hög så de hörs inte hihi  


Har precis klivit ur dushen och ätit 2 mackor. Börjar få lite ont i huvet så ska dricka mera vatten.

Ikväll ska jag åka till Hökis och se semifinal 2 till ESC.

Tror inte Anna kommer gå vidare men de gör inte mig så mycke för ja tycker de va väldigt mycke bra låtar som gick vidare i tisdags   


Ha en super bra kväll!

Av Maria - 27 maj 2010 14:31

             

Promenerade runt djurgården i 1,5 timme och tog lite kort.

Mys!

Ska käka lite nu och smälta maten innan spinningen 17.15

Tänkte gymma lite innan ochså=)

Av Maria - 26 maj 2010 23:02

Jag lyckas med allt.

Detta hände för cirka 15 min sedan.

Tog ut en yoghurt ur kylen. en 1 liters förpackning hallon och blåbär smak.

Tyckte att den va lite hårdare än vanligt. Lite spänd typ. Förpackningen asså.

Skakade lite på den och den vart ännu hårdare.

Satte locket(ett sånt man vrider) mitt framför ansiktet och öppnande och ut kom så sjukt mycket yoghurt i

världens fart så hela jag fick vart dränkt i yoghurt.

Rena räser yoghurten.  De rann från ansiktet och ner på golvet. KUL..

In i dushen och sen torka golvet.  

Nu luktar de hallon och blåbär i hela köket  

Och ja, De är helt sant (tyvärr)  ;)

Ska gå och torka håret nu så ja slipper sova på en blöt kudde  

Av Maria - 26 maj 2010 20:12

Tog mig en liten kvällspromenix på 45 min. Tränade ju i morse och i morgon blir de äntligen Spinning. Som jag längtat!

Har ju tränat ett tag nu och andnigen är mycke bättre så nu blir de spinning för hela slanten. Världens bästa gruppträning!  Ska köra bopdy pump snart ochså.


Svängde förbi ica och köpte Hallon Sorbet och nya nummret av Bubbelroom Magazine. Ska krypa ner i soffan och mumsa sorbet och lääääsa=)

Av Maria - 26 maj 2010 12:49

Min dator håller på att lägga ner och jag har tappat bort mitt bokningsnummer till tågresan nästa vecka. Bläääääääääää

Pratade lite med pappa och de är ingen större fara om datorn går sönder.

De finns ju billiga mini-pc för lite och ingenting så de skulle lösa  sig.


Ska åka in till Centralen nu och se om dom kan hjälpa mig. De borde dom tycker jag. Sen blir de en stoooooor chai=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards