~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 20 maj 2010 11:51

Promenaden va heelt FAB!  Så skönt. Har dushat och ska bege mig in till gamla stan och kika i mammas och min favvis butik. Theodores Home.

De är ju mors dag snart så ja ska köpa med mig nåt skojj till henne som hon får när jag åker upp om typ 11 dagar.


Fixade abonemang till mobilen idag. Orkar inte me detta eviga laddande med 100 kr här och där. De blir så mycke.

Nu är de 59 k/månaden ja ska betala och då sms:ar ja gratis till hela världen och ringer gratis till alla inom halebop (de är halebop vänner ja skaffat) och för 59 öre till resten. Helt okej!

Jag ringer så sällan så de här bli mycke billigare=)


Nä Lunch och mot staden!

Av Maria - 20 maj 2010 09:09

  Hittade dessa took söta skor på brandos.se

Den vänsrta kostar 849 kr och den högra 999 kr.

I love it!

Av Maria - 20 maj 2010 08:59

Funderar på att färga håret idag. De har blivit så blekt av solen + att de är en utväxt som börjar synas och de vill vi inte ha. BIG NO!!

Fina hår utan utväxt känns ju waay much better:D  


Nåja, ska inte träna idag. Nu blir de ett glas yoghurt sen en promenix=)

Av Maria - 19 maj 2010 22:50

Ska den 28 Maj börjar ja en säljutbildning via Hermods. Den har några kurser som inte ingick i butikssäljarutbildningen som kan vara bra att ha. Skönt att få de gjort!

Plus att ha ekonomin fixad hela sommarn är ju inte kattpink de heller;)

Funderar på att fira med ett par nya skor hihi


Gick på stan idag en sväng, hittade mycke ja ville ha. Plopp-Lars va ochså med.

Sen drog vi till djurgården en sväng och satt där i solen på en gräsmatta och myste lite. Tog färjan till slussen och åkte tiill Gullmars runt halv 5 där Uffe plockade upp oss för en tur på Farsta centrum och sedan spendera kvällen på deras balkong med Crille:D


Är nu hemma och ska lägga mig och kika på Rederiet;)

Av Maria - 19 maj 2010 11:19

Kom precis ut ur dushen. De va så galet varmt inne på gymmet idag så va inte där å länge. Gick förbi hemköp i skanstull och handlade med mig lite mat.

Håller på med lunchen nu. Pasta med bacon och ost och sallad. GÖTT!

Längtar så toook mycke till min balkong är klar så man kan sitta där och äta lunchen. Nu är de bara fruktansvärt varmt inne. Har bara ett fönster som går att öppna..


Nu mat- Sen stan=)

Av Maria - 18 maj 2010 20:53

Värmen är underbar men idag va de sjukt. trodde jag skulle brinna upp när jag satt direkt i solen. Vart skugga iställe. Har börjar läsa Aldrig Fucka Upp.

Den verkar sjuukt bra! Dom 5 kapitlen ja läst hittils har varit de iaf.
Har hängt med Lasse all day long typ. Gymade i morse. Jogging intervaller. Helt okej=)

Sen vid 5 snåret kommer Uffe och Lasses granne ut på balkongen och frågar om vi vill käka middag där så vid halv7 styr vi stegen över dit.

Hon hade gjort världens godaste pasta caarbonara. MUMS!


Nä nu ska jag ta och lägga mig på sofflocket och äta hårdbröds mackor med leverpastej, gurka och ett stort glas juice och glutta på tv:)


 

Köpte ett linne på gina igår för 99 kr

 

Fick denna av mammi igår. Vi ska fira min födelsedag ordentligt när jag åker upp. Bara 14 dagar kvar..

Av Maria - 17 maj 2010 21:57

Va är de för en dag, är de en vanlig dag?

Nej de är ingen vanlig dag för de är min egen födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!  hihi    


Har haft de skit mysigt. Fick ju världens bästa väder ochså:D

Käkade luch på Götgatan med Lasse, va till skärholmen en sväng och handlade lite på min favvis gina=)  Sen har dagen spenders i solen på en gräsmatta med plopp-lars. De blev tårta med hela gänget runt 8 snåret ikväll.

Jätte god! En riktig sommartårta så nu känner man att den är påväg:D


 

Av Maria - 16 maj 2010 13:18

De va drag på Zipper igår men alldeles för mycke folk. Stundvis stog man intryckt mot en vägg och kom ingenstans. Men som tur är så är de bra musik och man hittar alltid nån liten prick man känner som man fördrev tiden med:P

Peter Jöback, Rix Fm Roger Nordin, Frisör Bobby och Andreas Lundstedt va där och festade. Va skööjj!


Idag är de städ dag. Va typ100 år sen ja städade så de va på tiden.

Måste få ner lite mat i magen nu. Drog igång städningen så fort ja vaknade

så nu börjar man bli lite skakis

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards