~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 11 maj 2010 07:37

Fick ta en snabbdusch här på morgon kvisten för när ja skulle öppna ett fil paket

så råkar ja på något vis klämma till själva förpackningen för hårt när jag drar i öppningsgrejjen så de bara sprutar fil i ansiktet och över hela mig.

Stog något förvånad och såg ut som ett mumintroll.


De va bara hasta in i dushen. Ska vara på gymmet halv 9 tänkte jag.

Bygg gubbarna är här utan för nu så får se när dom börjar om ja knallar iväg lite tidigare. Är endå vaken och pigg.

Solen skiner och de skulle den visst göra hela dagen.

Undra va jag och plopp-lars ska hitta på?

Ligga i solen nånstans hoppas ja på nån gräsplätt så man får liite mer färg=)

 


Av Maria - 10 maj 2010 18:18

Har nyss kommit hem. Åkte med Lasse kl 10 i morse till vetrinären med Batman.

Deras hund. Han hade klivit i nåt vasst och gjort illa tassen lite.

Fick salva och bandage. Han va tok söt när han skulle gå med bandaget.

Han sträckte foten rakt ut bakåt:P

Sen lämnade vi han hos dagmatten och stack till Hammarby sjöstad och käkade lunch med Uffe. Kina buffé. Guuud så god! Rullade ut därifrån.


Lämnade Uffe på jobbet och åkte hem till Lasse där vi lade oss i soffan med täcke och kudde och kollade på Pirates of the caribbean  at world´s end.

Dom är ju så galet bra!


Håller på med mat. Stuvade makaroner och köttbullar.

Är den mat jag kan göra som jag vet kommer smaka bra;)

Av Maria - 10 maj 2010 07:28

Vaknade för tidigt idag. wääää

Dåligt väder är de ochså  



Idag den 10 Maj fyller min fina Stefan år (min storebror som tyvärr inte är med oss längre) Fast jag inte kan vara med att fira så vet ja att han blir firad ordentligt där han är.

Ett stooooort grattis    



Lite frukost på de här!

Av Maria - 9 maj 2010 21:14

I fredags i baren på Paradise så ser jag ingen mindre än Lars- Åke BABSAN Wilhemsson.

Va ja inte nära att svimma!

Får nåt ryck och stegar fram och ställer mig brevid och efter en stund så vänder han sig och och sträcker fram handen och presenterar sig, "Hej, Lars-Åke"(inte långt ifrån att svimma)  Jag sträcker fram handen alldeles skakis, sen kommer de nån och rycker i han så han va tvungen att gå.

Där stog jag med hakan ner till knäna och va färdig att gråta en skvätt av lycka!

Har träffat han rätt många gånger nu men ja blir lika galet lycklig varje gång.


Åhh!

Av Maria - 9 maj 2010 20:04

Fredag: Åkte till forum Nacka med Lars och Marcus. Köpte en likadan klänning som jag hade på kryssningen (den rosa med vita prickar) fast en blå med vita prickar.

Träffade en person på kvällen på Chapplins bar på Kungsgatan inne i stan.

Säger inte mer men de kommer med tiden.

Va riktigt trevligt iaf.


Senare på kvällen kom Stina och Lasse till medis där vi möttes. Drog till

Charles Dickens och satt där och surrade, sedan drog vi till Paradise på Kolingsborg och dansade och hade skit kul all night long.


Lördag: Va till Hagaparken med Uffe och Lasse. Kollade in kronprinsessans nya hus. Inte vart ja så skit impad direkt. Va jätte litet. De ser rätt stort ut på kort men de va de inte.


Stannade i Hammarby sjöstad och käkade och fick sällskap av Marcus och hans mamma som ska bo här i 4 månader.

Sen svängde vi förbi mig och hämtade kläder för kvällen.


Vi var bjudna på förfest hos en tjej som heter Malin på Telefonplan.

Va riktigt trevligt! Sen styrde Uffe, Lasse, jag och några till stegen mot Zipper.

Galen kväll som alltid;) Jag älskar Lördagar hihi


har precis kommit hem, ska hoppa in i dushen och sen lägga mig på soffan med nån film:)

Av Maria - 7 maj 2010 12:18

De vart ett mördar pass idag.  Svetten sprutade och konditionen fick sig en sväng om. Men de känns bra efteråt.

Ska åka till Nacka med ploppLars en sväng. Har typ sveriges tråkigaste garderob så tänkte försöka göra nåt åt de men de lär bli som vanligt.

Man kommer hem tomhänt.

De är så väldigt märkligt de här:  När man har pengar då hittar man ingenting men när man inte har pengar då hittar man en massa.

Sjukt!

Ska kika på skor ochså. Har inte köpt skor på skit länge. De måste vi ändra på!


Nacka forum, Here i come!

Av Maria - 7 maj 2010 08:33

Är så galet hungrig. Ska alldeles strax gå upp och göra nåt åt den saken.

Sen blir de gymmet i några mysiga timmar=) GILLA!

De är full fart mot helgen och dess händelser.


Nä frukost va de!

Av Maria - 6 maj 2010 20:33

Tränade i morse, har sedan bara legat och degat typ.

Lasse och jag la oss på en filt i gräset utanför han och surrade och solade.

Värsta mys!

Sen åkte ja till fridhemsplan och fikade med Stina. Blev lite solning ochså med Joppe. Jätte gullig tjej!

Vi solade på Bluebox på fridhemsplan. Så galet bra ställe! Har skrivit om de förrut. Älskar de. Alltid fräsht och jätte gulliga solarium.


I morrn blir de gym och förhoppningsvis en tur på stan sen måste jag hinna träffa Lasse innan kvällen. Vad jag ska göra då säger ja inte men går allt som de ska

så får ni veta på lördag hihi

  


Mot dushen och sen ska ja kika på Rederiet(ja ni läste rätt;)  )

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards