~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2014

Av Maria - 17 mars 2014 09:07

Nu ska väl alla gnälla över 2 cm snö som kommit. Det är mars så de är ingen nyhet att det snöar.

Klev upp i morse och lekte hemma fru innan de är dags för jobb igen.
Bäddade rent, diskade, sorterade undan kläder, dammade lite och grejjade. De är kul att de är fint när man kommer hem. Bara köra!
Tänkte få och träna lite efter jobbet. Älskar friskis jympa pass^^

Av Maria - 16 mars 2014 08:02

Nämen då jobbar vi väl lite då.
In me pengan bah!

Av Maria - 15 mars 2014 09:10

Jag gör något jag inte gjort sen året började. Jag är ledig min första lördag! Helt sjutk. Har jobbat alla helger sen året började.

Jobbar imorrn och på måndag. Tänkte få njuta av sol idag men ack nej det regn snöar och stormar. kul jul typ.

Piffar upp morgonen med lite gamla låtar medans sambon snarkar så fint här brevid. Sötbullen min!

Ska dansa mig ut i köket till tonerna av gammal hedlig 90/början på 2000 tals musik. #Spotify

Vad sägs om den här gamla dängan:

Eller den här:


Trevlig helg!

Av Maria - 14 mars 2014 07:44

Då är man laddad för en ny dag med jobb. 10 sköna timmar. Somnade tidigt igår, lika bra de så man orkar hålla tempot uppe.

"You want a hot body?
You want a Bugatti?
You want a Maserati?
You better work, bitch
You want a Lamborghini?
Sippin' martinis
Look hot in a bikini
You better work, bitch
You wanna live fancy?
Live in a big mansion?
Party in France?
You better work, bitch"

De ligger lite i de Britney sjunger. Tur man jobbar hårt men dock kommer jag inte toll Frankrike eller kan köpa en maserati men jag åker till svallet i juni med tåg. Inte fy skam de heller:) har inte haft semester sen sommaren 2012 så en vecka ledigt ska bli magiskt :)


Nä de va jobba vi skulle göra!
Work hard, play hard

Av Maria - 14 mars 2014 04:00

Kan inte sova så en liten skvätt cola och en ruta choklad fick hålla mig sällskap ^^

Av Maria - 12 mars 2014 13:31

Och jag får inte av den. Tittar på game of thrones och shit pommes frites jag smäller snart av vilken bra serie!
Är snart klar med Säsong 2.
Niklas har resan sett allt några gånger så ikväll ska vi börja på säsong 3 tillsammans och äta subway ^^

Klev upp Runt halv 1, har precis fått i mig kaffe och 2 skinkost mackor.
Ska klä på mig och kanske åka till kista om jag orkar eller strosa istan. Måste hitta t-shirts. Inte tjejiga figur sydda utan mer tält liknande att mysa runt i hemma till en billig peng:)

Av Maria - 11 mars 2014 13:43

Dricker en kopp kaffe och laddar inför gympa passet på friskis 15.30
De ska bli så skönt! Har inte hunnit träna på ett tag nu så nu kör vi!

Fick hem första boken till utbildningen idag. Jag vill börja nuuu! Sträckläste de 2 första kapitlen direkt. Psykologi är intressant och de ska bli kul att då lära sig en massa!

Av Maria - 11 mars 2014 08:27

Hjärtat har gått och jag sitter och tittat på paradise hotel Norge, dricker te med ljus^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards