~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Maria - 6 augusti 2009 18:13

Igår morse när jag skulle sätta mig vid datorn som vanligt så funkar först inte nån usb port så jag får inget internet, sen hänger sig hela alltihop och de går inte att göra nånting och sen blir de svart.
Vad jag än gör så funkar de inte så jag ringer Jonas i panik och undrar vad som händer.

Via telefon hjälper han mig att installera om hela alltihop och lägger in nya drivrutiner till internet och gör typ 100 andra grejjer.

I 4 timmar sitter han och guidar mig via telefon vad jag ska göra men de är kört. Datorn funkar inte..


Åkte till media markt idag och köpte en ny. En Acer som har Windows Vista. ÄLSKAR! Och den är sjukt snabb. Inte fel de heller så nu är jag riktigt glad hihi


I morgon blir de jobb 11-17. Skön tid på en fredag de och sen äntligen träffa Sandra! weiiiiiii Längtar. Jag hoppas de går fort på jobbet i morgon!


Har stuvat ner Chanels bur i en tom flytt kartong så man slipper gå och snubbla över den.

De som va me henne var att hon aldrig blev tam för så fort man tog i henne spå pep eller skrek hon så jag funderar på om hon kan ha haft ont nånstans för när jag tog upp henne när hon bara låg och krampa så lät hon en del..

Men jag har hela tiden trott att de va för att hon va liten..

Kom att tänka på de här igår..

Hennes kull va ju jätte stor så om de kan ha nått att göra me de.


Nu ska jag kila på ica en sväng! 


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards