~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Maria - 23 augusti 2009 22:51

Idag ha de inte hänt nånting. Jag har legat på sofflocket hela dagen.

Latmask kallas de väl på ren svenska. Var iofs ut och gick en timme.

Hurtigt ryck kallas de. När Nicklas kom hem så däckade han i sängen och jag på soffan. Sen när vi vaknade till liv runt halv 5 snåret så åkte han till hökis och

jag tog hit Thim och kikade på Twilight. Har sett den ett par gånger nu

och blir inte less men den är endå inte så där sjukt jätte galet bra så ja känner att ja vill svimma direkt men de är riktigt bra iaf. Knepigt de blev där men aja.


Nu blire snart sängen. Sova ännu mer. Love that!

I morgon är de måndag och snart är augusti slut. 

De måste ha vart den snabbaste månaden ja nånsin vart me om.

VART TOG DEN VÄGEN?  De kan man fråga sig.


Nä God natt och sov gott!

Av Maria - 23 augusti 2009 08:46

Igår blev de lite film kväll här. Nicklas skulle iväg på en fest så ja och Thim bestämde att vi skulle kika på film.

De blev "vi hade ialla fall tur med vädret igen"Den är ju sååå bra. Älskar den filmen asså.

Sen vart de Wallander - Hämden ochså. En riktigt bra film med.Jag älskar Wallander och Beck. Speciellt Beck hihi 

När vi kollade på Wallander så blev jag bergsäker på att Ystad ligger på Gotland så ja satt och funderade på de ett tag men blev tillslut tvungen att fråga.De enda Thim gjorde va att as garva åt mig. Ja va nog liiite fel ute på kartan där. 
 

Idag skiner solen så de blir en promenad iaf vet ja sen tar ja resten av dan som den kommer. Nu blire lite tv!


You´re my world

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards