~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Maria - 18 augusti 2009 17:47

De är så vackert..

Av Maria - 18 augusti 2009 10:49

Sofia och jag åkte in till centralen halv 12. Hennes tåg gick halv 1.

Lika bra att åka in i tid så man hinner handla lite till tågresan.

Vinkade av henne och gick sen till waynes där jag satt och läste i väntan

på Nicklas som var på en intervju.

De va riktigt mysigt att sitta där för sig själv och titta på folk och läsa med en chai och en mega kanelbulle som sällskap. De började ös regna medans jag satt där vilket bara gjorde de ännu mysigare.


När Nicklas var klar med intervjun åkte vi till Stinas café där vi åt och surrade lite och sen åkte vi in till stan igen och kollade lite.

Vi bestämde att vi skulle göra mat och mysa på hemma.

Fick till riktigt god mat. Pasta med en röra på bacon, paprika, purjolök, champinjoner och ost. Blev sjukt gott de där!


Idag vet jag inte riktigt va jag ska hitta på. Ska snart ut på promenad iaf. De vet jag. Har druckit kokat vatten med citron.Fick dock tillsätta lite kallt vatten för de tog sån tid innan de svalnade.


Ska leta kläder nu och sen ut och gå!


Dagens låt : Gathania - Blame it on you

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards