~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 18:58

Åkte till ikea i kungens kurva en sväng i morse. Älska Ikea! 

De är ju så galet stort. Går man in kommer man aldrig ut. Nästan iaf.

Tittade på lite små plock ja tänkte köpa fram över. Lite tyg och sånt och få till de lite här. Ska bli lite nya gardiner och sånt ochså.

Måste bara få ihop lite money så de blir nån ordning här.


Sen rörde ja mig hemmåt med 2 fulla mat kassar. Kollade lite på simpsons och fick ett hurtigt ryck och gick ut en timme.

Va lagomt väder. Inte frös man ihjäl och inte va man jätte blöt av svett.

Helt perfekt helt enkelt.


Nu blir de bara slappa vid tv:n. Ska kika om de finns nå vettigt att kika på ikväll. Brukar mest vara massa tok men man vet ju aldrig.


Ha en mysig kväll!


Av Maria - 24 augusti 2009 08:37

Lite nyheter på sko fronten. Dock så va ingen snygg och de kommer ännu värre grejjer. Jag LOVAR! Dom enda jag skulle kunna tänka mig är dom i mitten längst till vänster.

Men de är om ja måste välja.

Vad tycks?

Av Maria - 24 augusti 2009 08:25

Vaknade prick 8. Inte så roligt. De som va ännu mindre roligt va att de va lite tomt i kylen så måste springa och handla när ica öppnar.

De blir lite jobbigt utan mat.  

Sen idag blir de även en promenad. Ska in till stan så iställe för att åka 6 km så går jag in dit. Blir alldeles lagom. Några andra planer för dagen finns inte så de blir spännande och se vart den här dagen tar vägen!


Nu blire dushen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards