~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 2 augusti 2009 08:51

Jag vet inget ord som kan beskriva den här helgen.

De har varit helt underbart!


De började igår när Jag, Stina och Sara skulle till Hummlegården för Sara skulle vara hjulvaktare åt Qx lastbilen i paraden.

De är 4 st som går vid hjulen och kollar så ingen hamnar under eller fastnar.

Med tanke på vad folk hade på sig så kan de nog va rätt lätt att fastna.

Ialla fall. Hon skulle vara vid sin lasbil kl cirka kvart i 1 så jag och Stina

gick runt och kikade och gissa om man fick se grejjer.

Transor, utsmyckade bilar, massa snygga personer!

Mina kamera batterier va slut så har tagit med Saras kamera så få se när dom bilderna kommer.

Tog en bild på en transa i en jätte stor svart klänning som var full med

massa silver grejjer. Bild finns på bdb.

Sen tog jag på en annan transa som va snygg och  och blev så glad för

bilden blev så bra så jga fick en puss mitt på mun haha

Gissa om jag kommer leva på de länge. En puss av en transa hihi

Jag ÄLSKAR transor!


Sen när de var dags för paraden att köra igång så tog jag och Stina plats bakom en lastbil och började vandringen från Hummlegården.

När vi gått ett tag så tyckte vi att de inte va så mycke drag vid våran bil så vi inväntade en annan där de va världens ös.

Då vare en kille på flaket som sa att de va Paradise, Libras lastbil.

Klubben dit vi brukar gå!  Kände igen en av killarna som dansade där.

Han brukar stå vakt vid darkroom.

Även Caroline Giertz från De okända va på den vagen och

en skit snygg transa som va klädd som Carola i evighets låten.

Charmigt!


Så vi sjöng och dansade och hade sjuukt kul.

Paraden går från Hummlegården till Tanto lunden eller pride park som de har kallats nu i vecka. Vi gick cirka en timme. I slussen hoppade vi ur. Man ville ju hinna se lite av resten av paraden ochså.


Vi mötte upp resten av vårat gäng som kom in lite senare.

Sen drog vi till pride park och va utanför en stund. De kostade 300 kr att gå in på sjävla området vissa hoppade att gå in.

Jag var inte där så länge. Klockan började närma sig  17 så jag åkte hem

och gjorde mig iordning för kvällen.

Invigde mina nya skor jag köpte i fredags och min rosa klänning.

Åkte sen till hökarägen och va med resten innan vi drog till parken igen.

Vi satt utanför och surrade och drack och hade kul hela kvällen.

Bilder kommer lite senare.


Jag kan bara sammanfatta helgen som helt galet underbar och jag längtar redan till nästa pride!



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards