~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Maria - 15 augusti 2010 10:55

Jag vet inte var jag ska börja. The voice, Bäst, Underbart, Grymt bra musik!

De finns inte riktigt nåt ord för hur bra de var.

Vi stog på sidan längst fram så  man såg ju tok bra=)

Kan inte riktigt smälta att jag sett Tinie Tempah, Flo-rida och Quincy Jones!

Quincy låg ju bakom Michael Jackssons skivor Thriller, Bad, och Off the wall.

Kunde inte riktigt fatta att han satt på scenen!  


Och Flo-rida, alla tårkanaler stog på vid gavel kan jag lova!

Sjöng och dansade! Han va så grymt bra live! Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. De slår alla jag sett i kändisväg!

De här va de absolut bästa jag varit med om  


Tinie Tempah, orden räcker inte till!  Underbart bra!


Bilder och sånt kommer senare.

Sista dagen med syster dagen ska spenderas med lite

shopping och Gröna Lund :D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards