~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Maria - 18 augusti 2010 14:57

I måndags var jag på Bik bok och köpte 2 linnen och en tjockare tröjja med  dragkedja.

Provade tröjjan vid ett bord där alla låg och sen råkade jag ta fel så jag fick med mig en XL istället för medium. Blev lite paff nu när jag skulle ta på mig den.

Den va väldigt stor. Ska knalla iväg och byta den nu =)

Ska passa på att handla lite mat ochså så de blir gjort.


Av Maria - 18 augusti 2010 11:45

Åkte iväg till Danderyds sjukhus i morse. Träffade en jätte gullig läkare som undersökte och sa direkt att operation var nödvändig. De är alltså slemhinnor, näsmuskor och sånt som ska bort.


Antingen ska dom bränna bort näsmusslorna med lokalbedövning eller

så söver dom ner mig och slår bort ben, tar bort och fixar till slemhinnor och ordnar närmusslorna.

Den första metoden kan man få göra om eftersom problemen med "musslorna"

kan komma tillbaka så jag hoppas på att dom väljer den andra metoden.

Dom ska prata och fundera och sen höra av sig!


Gick och tränade efter de och har precis ätit lunch.

Ska passa på att fixa lunch inför i morgon och fredag då jag ska jobba så allt sånt är gjort =)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards