~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Maria - 22 augusti 2010 20:44

Man har ju alltid en sån skitnödig inställning till vintern.

De är ju inte roligaste tiden på året men rätt mysigt på sätt och vis.

När de blir mörkt kan man tända massa ljus och hade lite mysigt,

de finns mycke mysiga tjocka kläder att gosa in sig i osv.

De är ju rätt skönt!


Fast när man skulle ta och göra iordning den där goda te koppen man väntat på och tänkte bli lite varm av och inser att mjölken är slut kan man ju hålla sig för skratt.

Då ska man ut i kylan och svära över kalla fingrar och varför man inte la 30 kr på ett par fingervantar,

se gamla Agda som glider förbi med ett par high tech broddar på fötterna medans man står och ser ut som Bambi på den enda isfläcken som fanns på hela gatan som man så klart skulle pricka in, ramla, få  snö över allt för de är snöstorm precis när man råkar sticka ut näsan, förfryser fötterna, bli blöt, man blir skogstokig för att plogbilen inte varit och plogat osv.

Jag tar tillbaka de där med mysigt!

Av Maria - 22 augusti 2010 13:54

Har bloggat sämst ett tag nu i know!


Fredagskvällen spenderades med Lasse, Emil, Stina, Marcus och Anton.

Satt och surrade och hade de trevligt.

När jag Marcus och Anton skulle gå till tunnelbana hörde vi folk som skrek och höll på. Sen ser vi på perongen att de är världens bråk och en står och tok blöder från huvet    Vi tänkte smyga förbi lite diskret men då kommer killarna mot oss och knuffar Marcus så han flyger in i väggen sen drar dom. Puhh! lite små läskit måste jag säga!


Gårdagen, började på stan och banken mötte sen Lasse och Emil och for till Fridhemsplan och käkade lite och sen gjorde jag nåt jag aldrig trodde jag skulle göra.

Jag följde med killarna och tittade på fotboll på Stora Essingen.

Kände mig något fel placerad men de va rätt trevligt =)


Kvällen spenderade vi 3 i soffan med folk, mat och godis. Var väldigt skönt måste jag säga! Sov över där och har precis kommit hem.


Nu blir de städning!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards