~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Maria - 1 februari 2010 18:25

När Sandra åkt så ringde jag till Marcus.

Han, Anton och Lasse skulle till Antons pappa så dom frågade om ja ville hänga med. De gjorde jag. Hade inge bätte för mig.

Vi satt där och surrade lite och sen drog vi till stan. De blev en liten shopping runda på Åhléns innan vi drog till Marcus lägenhet som han flyttade till i helgen.

Jätte fin va den! Blir kul att åka och hälsa på där hihi

Vi inväntade Uffe som slutade jobba kl 17, sen drog vi till Länna och gick på0 city gross. Alla utom jag skulle storhandla typ. Jag var mat-smakråd. Inte så illa de!

De märktes att vi va där, som vi beter oss när vi är ute bland folk. Jösses!

Personalen tittade liiiiite men de bjuder vi på.



Pratade lite med Lasse om kommande helg. Ska hänga med han och Uffe till Västerås och festa. Kommer bli sååå kul! Tur man har nåt att se fram emot när man har en fot som krånglar. Den SKA vara bra till helgen. Ska inte röra mig en meter mer förrns lördag när vi åker! Weiii!


Nä nu ska jag bada sen blir de halv åtta hos mig och sen ska jag kika på Varuhuset.

Mitt nya beroende. Jösses va bra de är!

Av Maria - 1 februari 2010 07:41

De har varit fest heela helgen. So FAB!

Igår var vi på Patricia. De blev några hotshots innan vi drog iväg.

Vi åt bara där sen åkte vi hem. Vi åt oxfilé med pommes och bea. Såååå gott!

De är underbar mat där!

Vi blev så väldans sega efter maten så vi rörde oss hemmåt. Sen hade jag galet ont i foten ochså.. Wäää

Jag fattar inte hur jag lyckats stuka den. De borde ju märkas om man gör de tycker man..


Ska peta i mig en alvedon och sen äta lite!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards