~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 15:20

   

 

Mer finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se =)

Av Maria - 14 februari 2010 14:43

Igår blev de drag! Vi började hemma hos Uffe och Lasse. De va en del folk.

Tobias, Alex, Tomas, Nicklas, Anton, Marcus, Lena och 3 till som jag inte vet vad dom heter.

Vi kollade på Melodifestivalen. Blev såå glad när Erik (så galet snygg är han ochså) gick direkt till globen.

Första och sista låten va bra, resten va mest bara tok tycker jag.


Efter MF så drog vi igång festande på allvar.

De blev mycket tok.

Jag och Lasse drog en historia för dom 3 nya att vi skulle gifta oss på midsommarafton och adoptera ett barn.

Sen körde vi på som vanligt. Tok och galenskaper,  fick bland annat fiska upp min mobil ur lasses byxor ett antal gånger. Och de va inte ur fickan.

 Men vi är inte dom som bryr oss  

Han fick för sig att "gömma" den lite.

Vi är som vi är. Lite halv tokiga, smått galna personer som är väldigt bekväma med varann;)


Vi dansade, sjöng och hade jätte trevligt,

Runt 12 snåret tog vi taxi in till Zipper. Lasse och jag har en grejj när vi åker bil. Vi sitter Alltid brevid varann och ska alltid hålla varann i handen.

Nåt som Lasse började med som vi kommer fortsätta med. Lite mysigt!


Ägde dansgolvet med boyzen plus många andra som ville köra några moves med mig. Lite kul  

Vi drog oss hemmåt nöjda, "lite" onyktra och trötta efter en lyckad kväll.


Jag sov till kvart i 2 idag. Vaknade runt 8-9 i morse men ångrade mig efter att jag suttit vid datorn en stund så jag la mig igen.


Har vart på Chilli Pizza och köpt mat som jag tryckt i mig.

Pasta med skinksås. Min dagen efter mat. Så underbar!


Nu blir de duschen.

Bilder kommer lite senare

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards