~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Maria - 19 februari 2010 15:21

Håller på att göra mig iordning nu. Ska åka till Fridhemsplan för en snabb solning.

Fick så mycke bättre hy i ansiktet (inte för att jag har problem med finnar eller nåt sånt men de vart bara såå bra)  efter dom 2 gångerna jag vart nu så nu blir de en sväng till men sen får de räcka på ett tag.

Ska sen till Stinas jobb och möta upp henne. Sen ska vi träffa lite folk och

gå och ta fredagsölen. Fredagsmyyyyys!


Nä måste fortsätta. Håret vill inte ligga som jag vill. *GALEN*  

Vart kvällen slutar får vi se!

Ha en super mysig fredags kväll gulltussar!

Av Maria - 19 februari 2010 09:17

Bara poff så vart de fredag igen. De finns inget annat än fredagar och lördagar snart tro ja.


Iaf så ska jag snart bege mig ut på en promenix.

Kunde inte somna i natt heller. Vad händer?

Är skit trött när jag lägger mig och bara tvär vänder och blir jätte pigg.

Så störande!

Fördrev tiden med att surra med min Motala pöjk i skype. Mycket trevligt.

Skype borde alla ha!


Nu blir de frulle innan ja beger mig. Ska gå in till stan tänkte jag.


Jag längtar till Tisdag

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards