~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Maria - 13 februari 2010 16:53

Blev så förvånad när jag såg att han dött  Han gör ju så vansinnigt snygga skor. RIP!



Anyway, jag jobbar förfullt på att få till nån form utan frisyr men de går väl sådär.

Håret är på jävelskapshumör idag. Fel dag att krångla på! Måste leta ett parapyl ochså. Ska de snöa hela kvälken tänker inte jag förstöra de bråkiga håret om jag

lyckas på till nån frisyr..

Wish me luck!

Av Maria - 13 februari 2010 15:34

Är hemma., ny dushad och ska väl börja fixa mig snart!

Ska vara hos Uffe och Lasse runt 7. Bara 3,5 timme kvar. Shit! Nu blev de stressigt känner jag.


Fick en liten bränna idag iaf. Skönt å vara lite brun. Man känner sig lite fräschare då tycker jag.

Ska fundera ut nån vettig middag så man orkar kvällen och fixa en outfit!


Jag bjuppar på en bild sen när jag är tillfixad och redo för kvällen!

Av Maria - 13 februari 2010 10:09

Som jag längtat! Melodifestivalen, fest OCH äntligen träffa boyzen.

Ska åka och sola en sväng först bara. Hittade ett solarium som ligger i Hornstull.

Apollo sol. Verkar helt okej. Alltid bra och prova nåt nytt!

De blir en lite sightseeing dag! Har aldrig vart i Hornstull men jag  vet vart de ligger och hur jag tar mig dit. Spännande! haha


Sen blir de en snabbis till Skanstull och inhandla dom små grejjerna ja ska ha tills ikväll.


Mot solariet!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards