~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Maria - 9 februari 2010 22:45

Pratade med mammi på kvällskvisten och dom kommer ner 26:e med lite möbler till mig och stannar över natten.

Blir kul att få rå om dom lite.


Har inte mått nå vidare ikväll. Har vart yr i mössan och mått skit illa. Hela

köket snurrade när jag skulle diska så ja fick gå och sätta mig. Creepy!

Nu har jag intagit sängläge och kikar på Full frys.

Jag älskar Stefan och Krister. Har sett alla deras filmer och kan nästan alla repliker. Dom är så underbart roliga!

De är filmer som hängt med så länge jag kan minnas. Har alltid sett dom och

blir aldrig less.


Nä, åter till Dolkens Livs hihi

Av Maria - 9 februari 2010 19:04

Jag är ingen dikt människa men jag får gåshud när Carrie läser den här för Big i början av filmen. Den är så fin!  Åhh


My thoughts go out to you my Immortal beloved.

I can live only wholly with you or not all.

Be calm my life, my all. Only by calm consideration of our existence

can we achieve our purpose to live together.

Oh continue to love me, never misjudge the most faithful

heart of your beloved.

Ever thine

Ever mine

Ever ours

Av Maria - 9 februari 2010 17:37

Skulle vara lite duktig och göra Spaghetti och köttfärssås.

Tog HELA köket till hjälp inkl mig själv. Numera är de matlagningsgrädde och spaghetti på golvet, ketchup i mitt hår, nästan hela vänstra sidan av mig är full i kakao som råkade ramla ner från hyllan i skafferiet och de är typ fulla spisen med nåt som ska föreställa kättfärssås.


Tror de blir fil och flingor i morgon!

De lite roliga är att de är helt sant ochså. Ursh för matlagning!

Nu måste jag dusha av mig ketchupen  

Av Maria - 9 februari 2010 14:58

Vaknade 12.20, klev upp, duschade, tittade mig i spegeln och tänkte "oh shit, not you again". Håret stog åt alla håll, lite röd flammig efter den 100 graders varma dushen och små tjusiga blå ringar under ögonen.

Fram med concealern and let the magic happen. Gick på ica och såg ut som en

mumie som legat begrav i några tusen år, handlade och gick hem.


Nu, Middag och sen somnar jag nog(känns de som iaf) men jag ska försöka damsuga och torka golven.

De är nästan jordstampat golv här nu. Uäääck! Ska bara hitta orken att göra de ochså. De här är nog en segaste dagen på sjuukt länge!


Ska göra lite nytta nu!  

Av Maria - 9 februari 2010 13:02

Va upp en snabbis i morse och fikade sen slocknade jag med datorn i sängen och sov till 12.20 Sååå skönt de va!

Ska masa mig upp nu så jag inte sover bort hela agen.

De va riktigt länge swen jag sov såhär länge. Händer typ aldrig.


Skriver mer senare

puss puss

Av Maria - 9 februari 2010 07:44

En sån natt. Jag drömde att jga gifte mig men jag vet inte med vem för jag fick aldrig se ansiktet. Som mest upp till halsen men högre upp, näe de gick visst inte.

Personen va bara en aning längre än mig  och väldigt snygg kropp.

Jag kände igen kroppen så jag har mina aningar hihi


De va kaos i kyrkan. Packat med folk, bänkarna räckte inte till så folk fick stå lite här och där.

Ingångslåt var "de vackraste". De va riktigt fint faktiskt men de va ju bara en dröm..


Ibland önskar man att man kunde få sova vidare..

 

Bild från kortdesign.se

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards