~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Maria - 5 februari 2010 13:23

Jag har äntligen sniglat mig till stan! Såå glad jag var när jag kom in.

Gick runt och tittade på nyinkomna skor och bara tyckte de va såå kul hihi

Provade lite kläder ochså men köpte inget. Är ju bara lite drygt en månad kvar tills pappi kommer ner.

Bestämde mig idag att jag ska börja träna på Eriksdal.

Spinning, Here i come!  Pappa ska fixa de när han kommer så 15 mars börjar jag där.


Ska åka med Lasse till Farsta och hjälpa han hitta en outfit till i morgon

sen blir de "samkvämskväll" hos Marcus hihi

Av Maria - 5 februari 2010 07:10

Och idag ska jag göra nåt som jag längtat efter i 6 dagar. Åka till stan!

Måste handla lite tills i möra och en grejj till outfiten jag ska ha.


Vaknade och kände att de sved till på knät. Kikade och hade ett 12 cm långt rivmärke tvärs över hela knät. Hur lyckas man? Jag får snart sätta madrasser på väggarna och sova med vantar så jag inte river mig med naglarna eller nåt och ha på mig sånna där glasögon man har när man åker skidor så jag inte petar ut ögat!

Får skriva en inköpslista så allt kommer med.


Halta lotta ska nu ta sig ur sängen och få lite mat i magen.

Eller mat, de blir oboy och mackor. Som man åt när man va liten och skulle till skolan.

Att de kan finnas minnen i mat. De är lite kul de!


Ha en jätte god morgon sötnosar!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards