~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 24 februari 2010 11:19

Han är ju för underbar!

Johan Glans=)

Av Maria - 24 februari 2010 09:40

Blev sååå glad när Lasse sa att tunnelbanan gick igen. Hade ingen större lust att släpa min väska till Gullmarsplan. Så tung!

Blev ochså glad när jag såg att mitt tåg går. Men jag är inställd på förseningar.

Två gånger har jag varit med om att jag kommit på utsatt tid.

Jag har åkt väldigt mycke tåg så två gånger va inte mycke.

Men bättre än inget typ.


Ska kolla packningen och göra mig iordning. Ska bara in på Feet first en sväng

och glo lite. Shoes, shoes, shoes  


Jag borde vara hos mamma runt 7 ikväll så skriver när jag kommer fram!

Ha en fin dag!

Av Maria - 23 februari 2010 20:15

utan pengar på mobilen. Man kan inte göra mycket. De är tur man har internet så man inte tappar kontakten med världen helt.


Var till centralen förrut idag och hämtade min tågbiljett. Åker på blixtvisit till mammi i morrn. Vill vara säker på va de är jag får med mig för grejjer ner.

De är ju inte bara åka och hämta sen. Åker hem på Torsdag morgon igen.

Kommer upp rätt sent så de blir lite att göra. Ska hinna in till pappi en sväng ochså.

Jag tar bara en träningsväska med mig den här gången. Orkar inte släpa hela den rosa stora för en natt. Känns lite onödigt.


Sen är jag lite brydd på hur resan kommer gå. Jag hoppas de inte blir så stora förseningar. Kommer upp nog sent endå.


Ska ladda ipoden med massa ny musik, kolla över lite läsning så man har att göra.

Tänkte köpa massa fika att ha ochså. Är de bara jag eller är de godare att äta när man reser?


Vi hörs i morrn innan ja beger mig!

Sov gott!

Av Maria - 23 februari 2010 16:44

Så fin text! Han sjunger om sin mamma


You´re the queen of me heart did i ever tell you?

Av Maria - 23 februari 2010 16:24

I morse när jag skulle till frisören så fick jag gå till Gullmarsplan och ta tunnelbana därfrån. tar väl 10-15 min att gå. När jag kliver in på stationen så är de enda jag ser bara människor. Överallt. De står galet många vakter överallt och förösker hålla ordning på vad som ser ut som en massa kor som rymt och blivt galna.

Spärrarna är öppna så de är bara gå igenom. De tar cirka 15 min innan jag är nere på spåret. De va bara gå i myrsteg med resten av ko-skaran och försöka ta sig igenom spärren.

Vissa märkte att de inte går att gå 5 i bredd. Att folk ens försöker?

När vissa kommit igenom spärren så pressar som sig igenom väggen av folk och bara tok springer ner  för trappen till spåret.

SKIT VÄDER!


Iaf när jag kom till Systrarna Boustredt och satte mig i Tvätta-håret-stolen

så försvann allt en stund. De finns inge bättre än att få håret tvättat på salong+hårbottensmassage. I was i heaven!

Fick ögonfransarna färgade samtidigt som en inpackning låg och verkade under en varm handuk på håret.

Brynen behövde vi inte färga för dom gick så bra ihop med fransarna som blev kol svarta.

Brynen blev bara plockade.


Sedan fick jag ta plats i frisör  stolen knaprandes på nötter och med lite att dricka.

Hon klippte av cirka 2 cm så nu är håret mycket bättre.

Jag fick väldigt mycket beröm för min hårkvalité. Hon frågade om jag färgade mycke och höll på mycket med håret.

Hon tappade nästan hakan när jag sa hur mycke jag gjorde.

Hon ville ha mitt hår!


Ska käka lite nu!

Av Maria - 23 februari 2010 07:45

God morgon gulltussar!


Äntligen Tisdag och bara cirka 2 timmar kvar. Ska dra mig ur sängen strax.

Behöver inte göra så mycke dag med varken ansiktet eller håret.

Ska ju få njuta av detta:

Klippning och styling inklusive schamponering med huvudmassage,

vårdande inpackning, färgning av ögonfransar och bryn,

plockning av ögonbryn samt ett glas mousserande vin och snacks


Kommer bli helt underbart! Ska ner på stan en sväng efter de och fixa en grejj.

Vi hörs lite senare!

Av Maria - 22 februari 2010 23:10

De måste ju vara en av dom bästa filmerna? Den är bra från början till slut och en riktigt het John Travolta  Åhhh!


Mår riktigt skit illa så ska ta mig en macka och se om de går över och kika i lite gamla Veckorevyn tidningar. Har ju en uppsjö av dessa underbara tidningar.

Love them!


Bara cirka 11 timmar kvar tills jag sitter i frisör stolen och blir ompysslad.

Inte långt! Ska på kicks sen efter de och köpa nagel lim så man ser ut som folk på händerna snart igen.


Well Well, vi hörs i morgon sötnosar!

Puss och kram och sov gott!

Av Maria - 22 februari 2010 19:49


Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me that you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards