~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 18 februari 2010 00:15

Kan inte sova. Dricker te och bläddrar i några gamla veckorevyn och hoppas bli lite trött..

Har fixat lite nytt på spotify så de inte är så tyst här.Har mina ipod hörlurar, de är ju inte så jätte bra ljud i högtalaren på datorn. (Jag har en bärbar)

Grannarna ovanpå har gått lös med stereon i flera kvällar och dom vet

vart volym knappen sitter! De är lite störande runt 1-2 på natten.


Anyway, ska bege mig in i mina tidningar och dricka upp mitt te!

Av Maria - 17 februari 2010 19:00

Jag är kär!

Tryck på bilden för att komma till Gina tricot´s sida!

Av Maria - 17 februari 2010 17:41
I wish I could touch you again
I wish I could still call you a friend
I'd give anything

Av Maria - 17 februari 2010 17:10

 

Hittade lite små grejjer på have2have.se

Vill ha..

Av Maria - 17 februari 2010 13:26

De blev en tur på stan. Åkte först till skanstull och fixade klipptiden jag pratade om. Tisdag förmiddag ska de ske. Som jag längtar! Få bli lite ompysslad. De är inte varje dag!


Jag såg massa grejjer på stan till min outfit men ja tänker alltid att jag går och kikar på lite andra ställen ochså ifall man kan få ungefär samma grejj fast billigare.

Mitt i allt när jag stosade så trodde ja fotjäveln ramlade av!

Köpte en chai som uppmuntran och sen var bara pallra sig hem.

Ringde vårdcentralen och dom sa att så länge de inte är svullet så är de bara hålla sig lugn. Sånt här kunde ta från 3-6 veckor beroende på hur

"stor" stukningen var.

För mig har de gått 3 veckor på fredag så de är väl bara vänta och se.



Har intagit sänglägen nu med foten högt upp och petat i mig en 1 grams alvedon

och laddat upp med Satc.(ja, jag älskar den serien)


Hörs senare sötnosar!

Av Maria - 17 februari 2010 09:09

 

Super söta små sommarskor från have2have.se

Pris: 298 kr

Om jag hade haft råd hade dom fått komma hem till mig

Av Maria - 17 februari 2010 07:05

Eller Inte. De kändes som att jag sovit riktigt länge, kände mig utvilad och pigg. Tittade på klockan, 06.32 Började nästan gråta. Ursh vad tidigt.

Eftersom jag är så galet pigg så är de ingen idé att försöka somna om.

Drar mig ur sängen och tar med mig datorn till vardagsrummet.

På med Satc och frukost till de. Blev lite gladare!


Idag ska jag fixa klipp tiden på Systrarna Boustedt, försöka hitta smycken till

outfiten jag ska ha på lördag (5o-talsfesten) och lite andra små grejjer.


Vi hörs lite senare, när de förhoppningsvis är lite ljusare ute


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards