~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 17:56

Är äntlgen klar! Har aldrig gjort en sån här stor städning i hela mitt liv.

Har vänt ut och in på hela lägenheten. Nya sängkläder, rensade garderober,

dammtorkat, damsuit, skurat golven, rensat kläder och massa mer.

Kan jag inte sova  natt är de nåt fel, är helt slut! Började runt 10 snåret  förmiddags.

Ska njuta av några One three hill avsnitt och invänta halv åtta hos mig.


De blir skönt att vakna i morgon när allt är rent och fint och veta att man ska bli ompysslad en del av förmiddagen. Awsome!

Av Maria - 22 februari 2010 11:35

Drog igång ett jätte städ projekt. Rev ut garderoberna, har mycke mer än kläder där inne. Nicklas ska komma och hämta lite grejjer han har här så jag drog fram allt som fanns i garderoberna för att se om de fanns nåt mer som va hans.

Hittade en del. Fick ju städat där inne iaf! Nu ska ju allt in igen.

Har hållit på i 2 timmar och sorterat och rensat.

Tog lite lunch paus nu så man får lite energi.


Nu kör jag vidare. Har nog några härliga timmars städning kvar! Tjohooo

Av Maria - 22 februari 2010 09:05

Chad Michael Murray. Håll i hatten!

Började titta på One three hill igår kväll. Har sett lite filmer och sånt med han men har väl aldrig riktigt "sett" han.

Inte nog med att serien är galet bra, han är ju så fruktansvärt SNYGG!

Kan inte slita mig från serien. Jag har blivit en liten serie nörd.

Har sett en del på sista tiden. Jag älskar serier hihi

 

Åhh 

 

Av Maria - 22 februari 2010 08:20

Hoppas dagen går fort! Vill att de ska vara i morgon kl 10. Ska ju klippa mig och allt de där då. Lovely!

Ska snart bege mig ut på en promenix. Gymkortet har gått ut men de är ju inte så långt kvar till pappi kommer och jag får mitt nya.

Då ska jag och Lasse köra järnet! han sak bli musklig och jag ska kunna andas bättre.

Ligger jag på rygg så blir de rätt jobbigt. Kan vakna ibland av att de är stopp och måste upp. Så irriterande när sängen är jätte  varm och skön.

Får nöja mig med promenader i backar och sånt tills vidare så man håller igång

andningen!


Nu-Frukost!

Av Maria - 21 februari 2010 18:39

Den är riktigt bra den här låten!

Frida Sandén - Nu eller aldrig


Du kanske trodde allting bara var på lek
För varje chans jag gav dig
Så blev det bara svek
Men nu har tålamodet faktiskt tagit slut
Jag måste stänga dörren
Jag orkar inte mer


Av Maria - 21 februari 2010 17:28

Har spenderat dagen med att titta på Blåsningen och Sveriges värsta bilförare.

De var längesen jag skrattade så mycket. Blåsningen hade jag aldrig sett förrut, åå va roligt de va hihi.

Sveriges värsta bilförare såg jag när de gick på tv men de är ju så grymt roligt!

Jag älskar de programmet!


När jag vaknade i morse var de klar blå himmel och solsken. Bara 5 timmar innan va de snökaos. Trodde jag drömde men nej. Dock så började snöandet efter en stund igen..Vill INTE ha mer nu..Sommar-Ja tack!


Nu blir de ett baaad!

Av Maria - 21 februari 2010 09:11

En sån kväll de blev. Vi började ju hos Tomas och kollade på MF.

Den var helt okej. Bra låtar som gick vidare.

Sen åkte vi till H62 där festen var. De var nåt strul med tunnelbanan igår.

När vi kommer till Gullmarsplan så är de inte så mycke folk på men när vi åker in på perongen, de enda vi ser är människor.

Så sjukt mycke folk.

De går inte att beskriva hur mycke de va. När dörrarna öppnas så är de precis som en svärm gräshoppor kommer in, På typ 2 sek är vagnarna så proppfulla så man blir nästan lite klaustrofobisk. Folk står påvarann och utifrån så trycker dom på ännu mer. De va lite läskigt faktiskt. Vi var nog den första tuben som åkt på ett tag förbi där mot stan


Iaf festen, de var jätte mysiga lokaler och bra musik.

Några hade 50-talskläder men de va inte många.

Vi drack lite, Stina och jag drog några moves på dansgolvet sen runt 1 tro jag så

åkte vi till Ringvägen i Skanstull på "efterfest". Jag var så avslagen och rätt trött så mig var de inte mycke drag i. Vi skulle få tag i en taxi från H62. I snöstorm så står vi och vevar och vinkar och lyckas få tag i en.

Vi stannade inte så länge på efterfesten. Några skulle jobba idag ochså.


När vi skulle hem tänkte vi ringa taxi men i de sjuka vädret som var så kunde dom inte ta beställningar.

Tunnelbanan gick inte, bussarna gick inte, inget gick typ så vi ställde oss ute och försökte få tag i en taxi.

Lättare sagt än gjort.

Snöade som fan, blåste och iskallt. Jag har aldrig varit med om ett sånt väder.

Sjukt va de men hem kom vi!

De va underbart att krypa ner i den varma sängen och dra på elementet på max.


Nu ska jag äta frukost och sen lägga mig igen!


Av Maria - 20 februari 2010 14:32

Fick veta att Lasse kommit in till mig och lagt sig igår kväll och att ja legat och hållit om han. Cuuute! Ja måste ja sovit för de minns inte ja haha

Jag har pratat en del i natt ochså. Jag vaknade av att jag låg och pratade med

Anton  som inte ens va där. Ibland är de kul!


I morse så låg vi i soffan till runt 12 snåret. Då kom Marcus och Anton och plockade upp oss. Vi åkte till  Stinas Café och åt en helt FAB sallad och jag fick en helt FAB Chai  

Sen köpte vi presenter till Micke och Nicklas. Dom som vi ska på fest hos ikväll.

Eller dom har fixat en lokal till sitt partaj.


Är bara hemma en snabbis nu.

Nu har jag inte riktigt tid. Har bara 4 timmar på mig att bli klar. STRESSIGT!

Kameran kommer vara med ikväll.

Ska börja hos Tomas och kolla på Melodifestivalen och sedan åker vi vidare.

Höres vi inget med idag så får ni har en super kul kväll!


Puss och Kram

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards