~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 12 februari 2010 21:38

De är nåt jag nästan aldrig äter. Äter väldigt sällan nåt på kvällarna.

Kan skriva här ibland att ja gör de men de blir aldrig av.

Ikväll är jag galet hungrig. Har smällt i mig en tallrik havregrynsgröt

och mjölk. Börjar bli lite lagomt pömsig nu så de blir nog sova snart.

Trots denna tidiga timma. Jag tycker att även fast de är fredag kväll

så kan man faktiskt lägga sig tidigt. Ska ju endå festa järnet i morgon lixom!

Ska bara titta klart på säsong 3 av Satc. Har bara 4 avsnitt kvar.



Måste diska min lilla gröt skål och göra sista te koppen för idag!

Av Maria - 12 februari 2010 21:23

Jag kommer ihåg när den här låten kom. Jag tyckte hon var så galet fin.

De är mycke minnen i den här låten!

En liten goding!

Av Maria - 12 februari 2010 19:15

Jag spenderar den här kvällen med..Bli inte förvånade  SEX AND THE CITY!

Skulle jag välja en sak att ta med till en öde ö så skulle de bli den boxen.

Jag kan verkligen inte vara utan den. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, blir aldrig trött!

It´s awsome!


Pratade med Lasse för en stund sen. Imorgon kväll ska jag infinna mig hos han och Uffe för melodifestivalen, fest och utgång  

Taggad till tusen!

Ska bara uträtta mina små grejjer istan och gå på systemet så man inte sitter torr i halsen hela kvällen. Soo not good.


Nä nu måste jag åter till min älskade serie.

Vi hörs i morgon!


Puss och kram bitches  

Av Maria - 12 februari 2010 16:27

Dagens mående: Glad med väldigt frusen
Dagens låt:  Måns Zelmerlöv - Forever
Dagens smink: Concealer, foundation, rouge och mascara
Dagens klädsel: Leggings, svart linne och röd tunika
Dagens händelse: Solariet. Såå underbart!
Dagens planer: Sola och shoppa
Dagens vill ha: Lördag;)
Dagens saknad: De är mycke de
Dagens fundering: Hur lyckas man alltid ha för "lite" kläder när man ska göra nåt och vansinnigt mycke kläder när man ska tvätta?
Dagens bästa:   Oskyldigt dömd
Dagens behov: En varm ris påse. Fryser snart ihjäl
Dagens köp: Ett linne och en rosett till håret
Dagens mat:Mos och Korv

Av Maria - 12 februari 2010 16:03

Jag har shoppat bort mina vantar. Har dom antingen på mig eller i väskan men nu är dom ingenstans. Av alla butiker jag va in idag så ligger dom säkert nånstans i

Stockholm ensamma och övergivna.

Ärsh, de finns dom som lever på att göra

vantar ochså. Köper ett par nya i morgon!

Skulle prova min nya helg outfit, råkade riva sönder mina stay ups så

måste inhandla ett par nya. Får göra de i morgon ochså.

Idag bill jag inte gå utanför dörren nå mer.


De snöar och stormar om vart annat! INGE MER SNÖ!

Man blir ju depprimerad av allt snöande ju  


Jag took längtar tills i morgon. MELODIFESTIVALEN! Årets bästa program(tycker jag iaf) som bidrar till lite nytt på musik fronten.

Hur bra är inte de?


Nä, ska nog ta och bada lite tro jag. Sätta datorn utanför toadörren

och titta på Oskyldigt dömd samtidigt. MYS!

Av Maria - 12 februari 2010 14:02

"Vart brukar du sola?
Kram Linnéa=)"


Maria Svarar: Jag brukar sola på Blue Box. Super frächt och jätte bra solarium!

De ligger på Hantverkargatan 83. De är bäst!


"Jag brukar ochså handla på lush. Vilken är din favvis badbomd?
Mysig blogg btw:D"


Maria Svarar:  Tack=)

Min favvis är nog "Think pink". Luktar ju så galet gott! Sen blir ju hela vattnet knall rosa. Me Like=)

Av Maria - 12 februari 2010 13:10

De va så galet skönt å sola. De små snöade när jag gick in och slutade när jag kom ut igen. Så bra!

Tog en tur inne på mitt favvis Gina innan jag åkte hem.

Kom ut med detta:

De svarta linnet är från Vila, köpte de igår.

99 kr

Storlek: Medium

De röda köpte jag på Gina Tricot.

49 kr (ordinare 149 kr)

Storlek: Medium

Rosetten är ochså från Gina.

69 kr

 

 


Ska nog inviga de röda linnet imorgon tro ja  

Av Maria - 12 februari 2010 09:24

De blir en ego-dag idag har jag bestämt.

Ska åka på lush och köpa badbomber, sola, köpa ansiktsmasker och sånt

små plock!

Känns som en bra fredag  


 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards