~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Maria - 9 juni 2009 22:01

De är bra att du är uppmärksam Sanna haha


Idag har jag varit på stan med Stina  istort sett hela dagen. Vi började inne i stan och gick runt och kikade lite och åt på Sandys. Favvis stället.

Sen kikade vi på lite studenter. Är massa massa massa så de är riktigt kul.

Man hör musiken hela tiden från lastbilarna när dom åker runt och alla

som skriker och har sjukt kul. Stina och jag blev så glada så vi stog med gåshud mitt på ett övergångs ställe och bara tittade hihi


Sen skulle vi vandra till gamla stan. Vid slutet av drottningatan finns de en bokhandel. Utanför den satt Björn Hellberg (han från på spåret) vid ett bord fullt med hans böcker och inte en enda som kom fram. Tyckte så sjuuukt synd om han där han satt..

När vi kom till Götgatan såg jag ett stort eldigt hår.
Då var de Claire Wikholm som kom gåendes. Asså gud vilket eld färgat hår. Hon syns verkligen.

Vi va in på favvis butikerna på götis och sen vandrade vi till medborgarplatsen där de blev thaimat. Stark thaimat. Brände bort hela munne nästan.

När vi satt och åt så vandrade Tomas Bodström förbi.

Gissa vem som höll på att tappa gaffeln.

Ja bara "ååå de är Tomas Bodström" så riset nästan sprutade.


Sen begav vi oss hemöver och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik.

Har även kikat på Paris hilton my new bff. Jag älskar Onch. Eller hur han nu stavas. Hans coola lite fjolliga stil och hans glasögon haha

Han är min favvis!


Nä ska läsa mina nya Veckorevyn som låg så fint i hallen när jag kom hem förrut idag!


See ya

Av Maria - 9 juni 2009 08:32

Sov mest hela dan igår. Vid 5 snåret satte jag mig vid datorn och surrade med Crille lite. Han kom hit efter jobbet och drack lite te och surrade lite skit.

Sen komvi in på att vi ville gå på bio och se den nya skräckfilem i 3d och precis när vi sagt de så ringer Tomas och undar om vi vill följa med och se den. Timing där!

Den började inte förrns halv 10 så jag och Crille åkte in till Barcelona och tog en öl och en cider och bara satt en stund för att  sen möta upp dom andra vid bio:n.

Vilken film..My bloody valentine. Så verkligt när man satt där med 3d glasögonen på sig. Trodde flera gånger att jag skulle bli mördad haha

Man flög rätt upp i stolen och skrek rätt ut. De är så svårt att förklara

men den måste ses. Men har man svagt hjärta ska man nog låta bli.

Min puls gick inte ner förrns efter ca 1 timme för jag blev så rädd haha



Idag regnar de..jippi..

Ska även jobba i helgen. Fast bara 3 timmar lördag och Söndag.

Och måndag 10-19. yeii..

Vet inte riktigt vad ja ska göra idag..

De återstår att se.

Ska ta och äta lite nu iaf!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards