~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Maria - 20 juni 2009 17:10

Igår hände de inte så mycke. Ba bara hemma och grillade och kikade på film.

De va lite små mysigt. Fick även sova i natt så nu är man tipp topp igen!

Är mycke som snurrar runt i huvet på mig nu och en de blev inte mindre 

av att träffa en preson i fredags som bara ska jävlas HELA TIDEN.

Blir galen lite grann känner ja..Orkar inte me de där nå mer.

Är bara i morrn kvar sen åker jag hem på måndag eftermiddag. Läntar som en tok!

Ska till birsta i morgon och kika på lite kläder. Finns ju ingenting att ha på sig..Inte i min garderob iaf. Får gå naken!


Skulle slå in en spik i huset som håller på att byggas här men ja fick en sticka i fingret så ja sket i de. Kan ju inte gå runt me massa trä i fingrarna. BIG NO NO!


Ska äta nu och sen kika på film!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards