~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Maria - 13 juni 2009 17:39

Sov ca 2,5 timme inatt. Yeiii

Och på jobbet blev de skit mycke bara för jag va så seg men de va riktigt kul.

Va roliga, lätta kunder. Inget krångel tack och lov. Ja hoppas de bli så i morrn me då jag fick lite extra utöver de jag min rätta tid så dagen går fort.


Jag och Ellie stog på lagret och skulle gå ner mer 2 par skor i kartong.

När jag tar mina kartonger så ser jag att nåt rör sig så ja kastar iväg kartongerna och springer bakot och fram kommer en STOR silverfisk. Så sjuuukt äckligt. 

Ellie står och skrattar åt mig och försöker mosa den med en baby sandal haha

Jag stog bara me hakan nere och såg lite chokad ut men de va en syn kan ja säga hihi 

Sen upplyste Ellie mig om att de även finns stoa hus spindlar som brukar krypa runt. 

Gissa vem som hade svårt att gå upp till lagret sen..

Skulle jag se en sån skulle ja lätt svimma. URSHA


Ska kila iväg på ica nu!

Av Maria - 13 juni 2009 09:38

Är så pigg idag! Eller inte.. Sov 2,5 timme inatt. Fattar ingenting.
Va så sjukt pigg hela natten..De gillar vi inte.

Vi har jätte rea nu på jobbet så de finns ju och göra så att säga.

Sen börjar Ecco rean på måndag så då blir de full rulle men då jobbar jag 

10-19 så de är bra att de finns och göra så den dagen går.

De har inte hänt så mycke nu mer än att jag har jobbat sen torsdag.

Hinner inte göra så mycke annat..


Måste ta och käka lite nu och göra mig klar och kila!


Dagens Låt: Erik Hassle - Hurtful

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards