~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Maria - 4 juni 2009 21:27

Var på stan en snabbis idag och köpte ett linne på gina.

Dom lite längre för 99 kr. Ett rött. Har snart hela regnbågen i linnen tror ja.

Ialla fall. Köpte även Vi hade iallafall tur med vädret Igen.

Tänkte kika på den ikväll. Ettan är ju helt fantastiskt så då måste ju bara 2:an vara de. 

Nån fler som sett den och vad tycktes? 

Min utvädrering kommer i morgon.

Ska börja kika nu:)

Av Maria - 4 juni 2009 12:43

Du högg mig i ryggen, vad va det som hände?

Jag försökte göra allt, men det va du som gjorde fel,

Löften om att bry sig som inte längre finns mer.

Va ärlig mot dig själv, va det såhär det skulle bli?

I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.

Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.

Och all skit som jag fick ta, du är fan inte värd det.

Nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte.

Jag glömmer dig mer för varje dag

Av Maria - 4 juni 2009 09:35

Är hemma efter resan till jönköping med mamma och dom.

Va riktigt kul att få ett par dagar med dom. Vi sov på hotell från tisdag till onsdag. På onsdagen var begravningen.

Efterde åkte vi till A6 och kikade i butiker och fikade lite.

De är ett jätte stort köpcentrum som ligger i j-köping.

Var där för några år sen när vi hälsade på Rut som vi begravde..


Mamma och dom sov här hos mig från igår tills idag. Dom 

började röra sig hemöver för ca en timme sen .

Vad jag ska pyssla med idag har jag ingen aning om..

De har hänt en den från söndag tills idag så jag är lite..

va ska man säga, seg, trött karnse.

Aja, ska hoppa in i dushen och sen svänga ihop lite te och filosofera lite.


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards