~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Maria - 16 juni 2009 23:05

Soulja Boy feat Sammie- Kiss Me Thru The Phone Gåshuds varning här!Iaf för mig som älskar sån här musik. Helt underbar låt!   Soulja Boy

Av Maria - 16 juni 2009 19:23

Blev en tur på stan som slutade med att jag kom hem med diverse små grejjer.

Ett par skor, en JETSET KLOCKA, och lite annat små jox.

Men klockan va nog de bästa ja köpt. Den är så fiin.

Bild finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se.

Den är rosa och såååååå fin hihi.

Även skorna finns på bild där. Ska slänga mina gamla nån dag när jag kan hantera de hehe 


Ikväll ska Tomas sova här så kvällen ska spenderas med han och Nicklas.

Nicklas är riktigt duktig och håller på att göra lax och pärer tills Tomas kommer. Goodie!  Lite synd jag inte kan äta fisk. Finns mycke som ser så gott ut men men.


Ska ta och vara lite social nu men slänger in ett par rader imöra!


10 dagar kvar<3


Av Maria - 16 juni 2009 09:33

Jag var så glad när jag vaknade imorse. Ledig och ska kika på skor. Perfect day!  Och solen skiner. Yeeiiii

Ska gå en sväng i gamla stan och sture gallerian ochså tänkte jag.

Måste även till Miroi idag och få mitt försäkringskassa papper på skrivet.
Lön och pengar från dom de är inte illa! wiii


Nä nu måste jag kila men bilder på inköp kommer sen på bdb!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards