~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Maria - 11 juni 2009 21:40

De rörde sig i butiken hela dagen. Vart mycke städade efter folk som inte vet

vad en hylla är till för utan slänger alla skor på golvet. BLIR TOKIG!

Så de blev en del plockande men tiden gick ju fort iaf! Bra de.

Hjälpte världens sötaste par. Dom va 90 år  och behövde promenadskor

för dom va ute på powerwalk 45 min varje dag.

Och en annan som får ångest när man ska till ica typ..

Dom va så härliga!


Ska jobba i morrn ochså de blir 5 dagar i rad efter som jag har min sista dag på måndag. Wiiiiiiii

De gillar vi! sen börjar sommar schemat i början av juli så då äre fullt ös.

Har i stort sett heltid hela juli. PENGAR PENGAR


Har gjort kyckling gryta, nåt åt de håller iaf. Jag har nog en liten kock nånstans långt där inne fast han karnse inte vill visa sig varje dag hihi


Ska bara sitta och slappa ett tag nu för att sen lägga mig och läsa.


I morgon äre ny dag och nya tag!

Av Maria - 11 juni 2009 10:41

Sov som en klubbad säl i natt. Riktigt skönt va de då dom ringde och undrade om jag kunde jobba idag. 14-19. Klart jag kunde de! wiiii

Ska på möte först men sen så.

Har inte jobbat sen 31 maj så de sak bli kul. Jobbar hela helgen ochså

så de här bli bra de.


Nä nu måste jag lägga på ett kol så jag blir klar!

Skriver karnse ikväll när jag kommer hem





Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards