~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Maria - 1 juni 2009 21:32

Vaknade rätt tidigt i morse. Blev inte mycke sovit i natt..

Åkte till skärholmen vid 11 tiden men vart så trött när jag satt på tunnelbanan så jag vände och åkte hem. Var in en jätte snabbis på min favvis butik.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade och drack te och åt några mackor för att sedan lägga mig på soffan och knoppa in en liten liten stund. Man får vara glad för de lilla..


Frammåt kvällskvisten pratade jag med Per på msn. Vi bestämde att  vi skulle åka till gamla stan och ses en stund. Satte oss på sthlms äldsta café och drack te och surrade och sen satte vi oss vid vattnet och löste korsord haha

Mysigt Mysigt

Åt lite mat på 7-eleven innan vi åkte hemöver.


Ska packa lite små grejjer tills jag ska åka i morgon. 

Blir i jönköping över natten bara. Åker hem på onsdag eftermiddag efter begravningen med mamma och dom.

Ska bli så roligt att träffa dom. Wiiii


Tänkte köra igång nu.


Ha en trevlig måndag kväll!



 

Av Maria - 1 juni 2009 09:33

Sov som en kratta i natt. De gick bara inte.

Tänkte åka till Skärholmen en sväng och leta nåt att ha på mig då jag ska på 

begravning på onsdag i vaggeryd utanför Jönköping.

Ska kika om jag hittar något färgglatt att ha på mig bara för att personen som ska begravas är en färglad person. 

Sen måste jag hitta ett par skor. Mitt ena par som jag inte haft så länge har spruckit under..buhuu 

De är med stor sorg jag slänger ett par skor. De svider i hjärtat att se dom ligga i papperskorgen.. HUGA HUGA


Ska  gå till min älsklings butik New Yorker och kika och sen tror jag att ja ska köpa med mig lunch hem från Sandys. Vill ha deras kyckling och curry pasta. Såå good!


Ska packa ihop lite små saker jag ska ha med mig när vi åker. Mamma och dom kommer och plockar upp mig och sen åker vi ner över i morgon.


Nu ska jag göra mig klar att åka!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards