~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Maria - 13 juli 2010 23:17

Jag kan inte riktigt hitta ord för hur galet sjukt roligt de va att vara där.

Inte ens i närheten en likhet med att sitta hemma.

Såg först genrepet. Stog typ längstfram vid scenen. HELT OKEJ:D hihi

Darin va klart bäst. Vart helt kär i hans nya låt. Så tok bra!


När alla sändningar va slut så kom varje artist ut igen och sjöng en låt.

När Darin kom ut så började alla skrika och han sjöng sin Melodifestival låt.

Mitt i allt så går han ner från scnen och börjag gå vid staketet vi stog vid.
Alla sträckte fram händerna. Inkl Jag och han tog tag i min hand och höll den lite:D  Gissa vem som va nära att svimma lite  


Daniel och jag va där runt halv 5 och lyckades få så bra plats. De trodde jag aldrig.

Och då han vi ochså äta och kika på lite djur innan vi ställde oss.

Runt halv 6 tro ja de va.


Är hemma nu iaf och är så galet glad att jag åkte dit!

Hade tok ångrat mig om jag suttit och degat nånstans och missat de.

Me so happy!   Nu anar inte hur glad jag är:D


Fixar med bilderna i morgon. Har hur mycker som helst  

Av Maria - 13 juli 2010 13:40

Har gjort mig iordning. Ska snart åka iväg och köpa nån form utav middag att ha på skansen så man inte svälter ihjäl iväntan på att allsången ska börja=)

Kommer bli riktigt kul. Ha ju vela göra de här sen ja va mini liten.

Ikväll ska de sjungas (eller försöka iaf vill ju inte att alla ska springa i panik därifrån när jag tagit en ton  ) och kameran ska med så de blir lite kort ochså:D


Here wo go!  

 

Av Maria - 13 juli 2010 10:33

Gårdagen blev väldans mysig. Åkte till Tranarö med Uffe, Lasse, Marcus och Anton.

Badade och grillade.

Runt 19 snåret drog vi till Hökis efter att ha skjutsat hem Marcus och Anton.

Vi gick över till alla i 17 och hängde där ett tag sen vid 11 på kvällen åkte vi till Hökarängsbadet och tog oss ett kvällsdopp. Mycket skönt!

De är ju tok varmt i vattnet 



Nu på morgonen hade jag tvättid kl 7. Tog mig ner och la i 2 maskiner med de viktigaste. Underkläder och vanliga kläder. satte mig i soffan och tittade på Brottskod försvunnen och somnade. Poff så va klockan 10. Skit..

Inge mer tvättande idag, rätt skönt de ochså iofs=)


Nu blir de en kall dusch, svettas ihjäl snart



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards