~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Maria - 21 juli 2010 20:02

Lustigt folk de finns de. Går nog aldrig att komma ifrån.(ni förstår längre ner)

Efter att ha spenderat en stund på Hökarängsbadet i förmiddags,en tur till Saltsjöbaden, en stund på Sickla strand och en andra tur på Hökarängsbadet så ligger jag nu i soffan och ska titta på min Sällskapsresan box jag beställde för några dagar sedan som kommit idag.

Är galet trött och lite förvirrad efter de lilla jag sov i natt.

Huga


När jag skulle åka från Hökis och hem hoppade jag av vid Sandsborg och gick på ica och hämtade ett paket. När jag står och väntar på tunnelbanan kommer de fram en kille med skit stor typ turban och låånga rasta flätor och frågar om han får sjunga för mitt vackra hår och mig. Jag hörde inte vad han sa riktigt och mitt i allt börjar han sjunga på nåt jätte knepigt språk. Blev lite rädd där måste jag säga!

Som tur va så var de bara 2 min till tunnelbanan så behövde inte lyssna så länge:P



Nu blir de Te, film och SOVA  =)

Av Maria - 21 juli 2010 03:29

Här sitter jag och har de bra. Eller nåt sånt. Halv 4 på morgonen och inget sova ännu. Har läst, sett 2 avsnitt av brottskod försvunnen, suttit på ballisen och druckit te osv. Blir inte trött. Är väldigt seg men inget mer än de..

Misstänker att onsdagen lär flyta förbi rätt obemärkt om man somnar på morgonen och sover hela dan..

Ska ställa klockan på 11. Vill ju sola lite om de blir bra väder. Dock inte en hel dag på beachen men nån timme iaf.

Vi får se vart dagen tar vägen..Vill bara somna lite nu


Ska göra ett sista försök att sova. Går de inte så äter jag en väldigt tidig frulle och tittar på soluppgången!

Av Maria - 21 juli 2010 02:00

De här är min bästa låt just nu. Han är en av mina bästa artister. Känns helt sjukt overkligt att bara om nån vecka se han LIVE på The Voice. Nyp mig i armen!

Han låt Right round blir jag aldrig less på  


Florida feat David Guetta  

http://www.youtube.com/watch?v=W6ILLJAtniY

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards