~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Maria - 5 juli 2010 13:36

Min helg i bilder!

Dom första är från Lördagen


             


Och här är deom från Patricia igår kväll/natt

               

Fick tjusiga masker av en stor rosa kanin som gick runt och delade ut:P

Av Maria - 5 juli 2010 13:08

De har varit full ös hela helgen!

Lördagskvällen spenderades på en mini brygga vid Mälarpaviljongen med

massa sköna  människor och slutade på Zipper. Dansade till stängning.

Hade grymt kul!


Söndagen bjöd på bad på Långholmen med Uffe, Lasse, André, Marcus och Anton.

Riktigt skönt=)

Kvällen spenderades på Patricis med god mat, dricka och dans tills solen gick upp i morse med massa sköna människor.

När vi satt och åt kom Christer Lindarw och satte sig vid bordet brevid. Gissa vem som höll på att slå sönder hakan i bordet.

Sen när jag stog i en kö för att komma längst upp på båten kom Fadde (dörrvakten) och gav mig en puss på handen.

De vart en väldigt sjuk kväll och galet rolig 


Är galet trött. Gick och la mig halv 7 i morse men kunde inte sova så ska ta och göra de snart men först lite bilder=)

Dom första är från Lördagen och dom andra från Patricia igår



De vart en väldigt sjuk kväll och galet rolig  


Är galet trött. Gick och la mig halv 7 i morse men kunde inte sova så ska ta och göra de snart men först lite bilder=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards