~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Maria - 2 juli 2010 18:48

Ska gå på Allsång på skansen den 13 Juli med Daniel Eklund.

Ha velat gå på de enda sen ja va liten. Åhhh! Jag längtar!


Är tok rastlös. Har badat och sitter och fixat lite med naglarna nu.

Åkte till stan en gång till förrut idag och träffade Marcus och Anton.

Stosade runt lite och drog sen till Stinas Café och kikade om hon jobbade.

Hon va där men hon va ledig så vi drog till stan.

Hon skulle hämta bio biljetter så vi passade på att köpa lite frukt på Hötorget och

åkte vidare till Hökarängen med Marcus, Anton och Nicklas och satte oss på en filt och surrade och åt lite. Mysigt mysigt!



Få se vad som händer. Ha ju ballisen å sitta på nu iaf:D

Av Maria - 2 juli 2010 13:06

Va mycket piggare idag så jag tog en promenix till stan. Skulle gå på banken men de va 43 nummer före så ja la ner de. Gick på Lindex och köpte nya bikini trosor.

Glömde mina hos mamma. Passade på att köpa dom som hör till min överdel.

Va rea på dom ochså  


Tanken va ochså att jag skulle köpa blommor till balkongen som äntligen är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar:D

Så galet skönt. Ha varit utan sen april.

Köpte med mig massa mat hem så orkade inte släpa på blommor.

Tar de i morrn istället.


Nu blir de lunch och sen sak ballisen invigas:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards