~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 18 juli 2010 12:17

Igår vart de beacen med Tomas, Stina, Marcus och Anton. Dock så va de ett jätte moln ivägen för solen men de va tok varmt endå=)

Marcus bror med familj kom ochså.

På kvällen blev de lite festligheter. Va riktigt kul. en uppstoppad räv gjorde kvällen:P

Tog en ordentlig sovmorgon idag. Vaknade kvart i 12;D


Nu låter jag bilderna tala=)

                   


Av Maria - 17 juli 2010 09:48

Igår på dagen hände de inte så mycket. Va och tränade och sen sov jag mest hela dan. Va väldigt trött av nån knepig anledning..


Runt 7 på kvällen åkte jag till Hökis för att fira Nicklas lite.

Åt lite tårta, surrade och lyssnade på musik.

Vid 10 snåret satte bad suget in så vi promenerade iväg till Farsta badet, tro jag de hette. Nicklas, Tomas, Stina och Marcus badade. Jag och Anton satt på bryggan och surrade.

När alla badat klart satt vi på  bryggan fram till 12 snåret och pratade och umgicks. Väldigt mysigt:)


Ska äta lite frulle nu=)



28 dagar kvar till The voice i Kungsan:D

Av Maria - 15 juli 2010 22:14

Marcus ringde mig vid 10 i morse och undrade va ja skulle göra.

Föreslog att vi skulle dra och bada. sagt och gjort. 40 min senare mötte jag upp

han på Odenplan. Vi drog och köpte lite fika och stack till en klippa och solade och badade. Mycket mysigt.

Enda grejjen va att de va ett typ "nakenbad" . Kommer inte ihåg va de heter riktigt

men man fick ju se en del. Den största nackdelen va att de va gamla gubbar överallt som höll på att slå sönder knäskålarna för de som engång va ett "paket" nunera hängde som gamla trasiga klockspel. De va bara lägga sig ner och blunda och tänka på nåt annat.

I mitt fall, Skor;)


Lovade ju lite bilder från igår. De hade gått alldeles utmärkt om inte kamera sladden fått fötter och sprungit iväg.. Får leta vidare i morgon.

Ska sätta mig ute och läsa lite nu. De är väldans varmt inne..

Av Maria - 15 juli 2010 02:00

Är hemma efter en väldans rolig kväll med mycke skratt och många knepiga kommentarer och meningar.

Jag har bland annat kommit fram att de är Kung Bora som kommer på vintern och ger oss snö. De märks rätt väl när han tågar in. Jag lovar!


Kvällen va väldigt kul men hemresan slår allt!

Uffe, Lasse och jag sitter på Odenplan halv 1 på kvällen och väntar på tunnelbanan. Jag tänkte passa på att ta lite kort på hus och sånt.

Uffe sitter till vänster om mig och jag ska ta en bild på ett hus bakom han.

Precis när jag knäpper så tittar han på blixten och säger:

"Nämen, jag tittade in och fick blixten i huvet"   

Skrattade så jag trodde jag skulle tuppa av! De lät så sjukt roligt:P


När vi satt oss på tunnelbanan så ser vi en tjej/kille/han/hon/den/det.

Jag tror de är en tjej som eventuellt ska bli kille.

Hon såg väldigt manlig ut men hade väldigt ljus röst.

De enda vi vet är att de är nog dom hårigsate ben jag sett på en tjej!

Inte ens varulven har så håriga ben. Började skratta igen:P

Kunde inte sluta heller. Sen går han/hon av på samma station som mig och

då ropar Uffe till mig "Har du häcksaxen med dig?"

De va bäddat för ännu mer skratt!

Har gått och skrattat hela vägen hem  


De va längesen ja skrattade så mycke på en kväll:P

Nu blir de brottskod försvunnen, Mitt nya beroende:P

Av Maria - 14 juli 2010 18:43

Där har jag spenderat dagen med Uffe, Lasse och Daniel. Ute på Bosön vid en strand. Så mysigt och galet varmt vatten trots att de va havet. Mysigt va de!


Håller på att göra mig iordning nu för att åka till Marcus och Anton på en liten

grill kväll med lite folk=)

Kameran ska med så i morgon blir de kooort=)  Promise!


Ha en mysig onsdagskväll!

Av Maria - 14 juli 2010 11:29

     

Klicka på bilderna för att se dom större=)                      

Av Maria - 13 juli 2010 23:17

Jag kan inte riktigt hitta ord för hur galet sjukt roligt de va att vara där.

Inte ens i närheten en likhet med att sitta hemma.

Såg först genrepet. Stog typ längstfram vid scenen. HELT OKEJ:D hihi

Darin va klart bäst. Vart helt kär i hans nya låt. Så tok bra!


När alla sändningar va slut så kom varje artist ut igen och sjöng en låt.

När Darin kom ut så började alla skrika och han sjöng sin Melodifestival låt.

Mitt i allt så går han ner från scnen och börjag gå vid staketet vi stog vid.
Alla sträckte fram händerna. Inkl Jag och han tog tag i min hand och höll den lite:D  Gissa vem som va nära att svimma lite  


Daniel och jag va där runt halv 5 och lyckades få så bra plats. De trodde jag aldrig.

Och då han vi ochså äta och kika på lite djur innan vi ställde oss.

Runt halv 6 tro ja de va.


Är hemma nu iaf och är så galet glad att jag åkte dit!

Hade tok ångrat mig om jag suttit och degat nånstans och missat de.

Me so happy!   Nu anar inte hur glad jag är:D


Fixar med bilderna i morgon. Har hur mycker som helst  

Av Maria - 13 juli 2010 13:40

Har gjort mig iordning. Ska snart åka iväg och köpa nån form utav middag att ha på skansen så man inte svälter ihjäl iväntan på att allsången ska börja=)

Kommer bli riktigt kul. Ha ju vela göra de här sen ja va mini liten.

Ikväll ska de sjungas (eller försöka iaf vill ju inte att alla ska springa i panik därifrån när jag tagit en ton  ) och kameran ska med så de blir lite kort ochså:D


Here wo go!  

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards