~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 21 juli 2010 03:29

Här sitter jag och har de bra. Eller nåt sånt. Halv 4 på morgonen och inget sova ännu. Har läst, sett 2 avsnitt av brottskod försvunnen, suttit på ballisen och druckit te osv. Blir inte trött. Är väldigt seg men inget mer än de..

Misstänker att onsdagen lär flyta förbi rätt obemärkt om man somnar på morgonen och sover hela dan..

Ska ställa klockan på 11. Vill ju sola lite om de blir bra väder. Dock inte en hel dag på beachen men nån timme iaf.

Vi får se vart dagen tar vägen..Vill bara somna lite nu


Ska göra ett sista försök att sova. Går de inte så äter jag en väldigt tidig frulle och tittar på soluppgången!

Av Maria - 21 juli 2010 02:00

De här är min bästa låt just nu. Han är en av mina bästa artister. Känns helt sjukt overkligt att bara om nån vecka se han LIVE på The Voice. Nyp mig i armen!

Han låt Right round blir jag aldrig less på  


Florida feat David Guetta  

http://www.youtube.com/watch?v=W6ILLJAtniY

Av Maria - 20 juli 2010 23:27

Är helt färdig..Ska ta de från början.


I förmiddags åkte ja till Hökis för att hänga lite med Lars. Vi körde in Uffe till jobbet runt 11 och sedan började vi åka mot skärgården.

Åkte runt till alla möjliga små mini hamnar och nån som va lite större tro ja.


Vi vart lite hungriga så vi åkte förbi Värmdö centrum eller va de hette och köpte sallad och åkte till ett ställe ja inte kommer ihåg  va de heter men de ligger på eller brevid Ingarö. Har ju minne som en sten typ.

Klockan gick och tillslut va den 15. Åkte en liten sväng till och sedan begav vi oss in till stan igen och plockade upp Uffe som slutade 16.


Iväg till Ica och handla till kvällen som bestod av grillning i hökis

med Uffe, Lasse, Marcus, Gittan, Stina, Kurt och Jane.

Väldans mysigt=)

Åkte hem vid 10, fick ett ryck och började städa. Har rensat garderober, sorterat kläder och grejjat. Nu är jag seegisproppis!


Nu blir de sängen. Sover ju länge på morgonen numera.

Vaknade alltid runt 6-7  förrut. Lägger mig inge senare än förrut men de är väl värmen som gör att man blir trött


Nu ska jag   och sen sova=)


God natt   

Av Maria - 19 juli 2010 22:31

Hade helt glömt bort denna åhhh  

http://www.youtube.com/watch?v=77ey1aWDnyY

Av Maria - 19 juli 2010 21:51

De enda man gör nu är solar och badar. Så sjukt galet underbart!

Älskar dessa dagar  

Va och tränade på förmiddagen sen kom Marcus och Gittan (hans mamma) och hämtade upp mig för att åka till Stina och Anton på Hökarängsbadet.

Badade och solade lite och sen drog vi.



Senare drog vi till Frescati och då va Tomas med som slutat jobbet.

Vi hade med oss fyllda ciabatta bröd som vart riktigt goda som vi åt, sen vart de bad och lite små solning=)

Har varit ute hela dagen, LOVELY!


Nu har  ja komit hem och ska dusha, pilla med ansiktsmask och lite sånt.

Humöret vart lite dåligt på tunnelbanan av en unge som satt och gapade och skrek 



Mot dushen!

Av Maria - 19 juli 2010 10:22

Vaknade för cirka 15 min sedan. Ska försöka få i nåt ätt i magen och knalla iväg till Eriksdal och gymma. Lär nog bli där ett tag har jag en känsla av.


Med lite tur kommer min Sällskapsresan box idag. Va rea på cdon.

Alla 5 filmer för 169 kr. Är inte de tokbilligt? Ochså är de ju riktigt klassiker som

kan va kul att ha=)  Jag älskar dom  



Äta var de!

Av Maria - 18 juli 2010 20:21

Cirka 40 min kvar tills den börjar på 4:an. Då blir de varma koppen och mackor.

Jag lyckades somna och sova till halv 8 nu på kvällen. Va väldigt skönt måste jag säga=)


De är nåt spec med denna låt=)

http://www.youtube.com/watch?v=dR1qg2i3y5I&feature=related

Av Maria - 18 juli 2010 15:37

Tog tag i städningen idag. Välbehövligt. Kläder och saker överallt.

Börjar få lite ordning nu.

Fick ett brottskod försvunnen sug så ska se ett avsnitt, misstänker dock att de kommer bli några avsnitt:P  Den serien är så tooook bra!


Ska kika lite nu;)  ("lite")  hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards