~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 13 juli 2010 10:33

Gårdagen blev väldans mysig. Åkte till Tranarö med Uffe, Lasse, Marcus och Anton.

Badade och grillade.

Runt 19 snåret drog vi till Hökis efter att ha skjutsat hem Marcus och Anton.

Vi gick över till alla i 17 och hängde där ett tag sen vid 11 på kvällen åkte vi till Hökarängsbadet och tog oss ett kvällsdopp. Mycket skönt!

De är ju tok varmt i vattnet 



Nu på morgonen hade jag tvättid kl 7. Tog mig ner och la i 2 maskiner med de viktigaste. Underkläder och vanliga kläder. satte mig i soffan och tittade på Brottskod försvunnen och somnade. Poff så va klockan 10. Skit..

Inge mer tvättande idag, rätt skönt de ochså iofs=)


Nu blir de en kall dusch, svettas ihjäl snart



Av Maria - 12 juli 2010 13:13

De gick bra på gymmet även om de inte hände så värst mycket.

Om inget händer ikväll så ska ja få på 18.00 spinningen tro ja.

Då vet ja att de blir nåt gjort;)


Har fått i mig lite lunch nu bestående av fil, musli och 2 kokta ägg.

Går inte att äta varm mat i denna värme..


Ska diska undan nu=)

Av Maria - 12 juli 2010 09:35

Inatt har de inte gått att sova allt.  27 grader varmt, måsar som de måste ha brunnit för som flög runt och skrek och va tok galna och massa folk som stog och spelade fotboll kl 4 i morse och gapade, kommer inte in på varken facebook eller msn. wääääääää



Ska gå och träna nu, de bli ja glaaad av      

Av Maria - 11 juli 2010 15:44

Nu är de varmt, 32 grader i skuggan. Fattar inte hur man kan ligga mitt i solen i denna hetta. De här är ju galet. Satt på balkongen en sväng förrut men de gick inte.

De bubblar nästan på ytan på skinnet, gick in och tok en kall dusch.

Inte helt fel.


Skulle behöva sova lite. Blev inte mycke av de i natt..Vaknade av att de va tok varmt..

Har spenderat dagen med min astma puff och en flaska vatten. Ha nu lagt mig på soffan för mensvärken är inte gullig alls. Ska läsa lite tänkte jag och hoppas på att jag somnar till lite..

Av Maria - 11 juli 2010 10:51

Har en sjuk mensvärk idag..Började må riktigt illa nu 

Sen att de är 28 grader och klockan inte ens är 11 gör ju sitt..


Är så galet sjukt glad, igår bokade vi tågbiljetter till syrran. Hon kommer ner

13 augusti för att gå på The voice konserten i kungsan 14:e.

Florida, Stromae, Crossfire, Kato, Lazee mfl Åhhhhhhhhhh vad jag längtar!

De blir lätt sommarens bästa!  Förra året va de galet bra, iår ska de bli helt sjukt galet bra  


Av Maria - 10 juli 2010 20:47

Vi är inte såna som i slutet får varann

Av Maria - 10 juli 2010 19:58

Nu, klockan 19.58 har jag 29 grader i skuggan.

Nackdelen med denna värme är att jag nätt och jämt kan andas.

Har suttit med puffen hela dan och en flaska vatten.

Så fort jag rör mig håller jag på att smälla av.


Sen är de nå strul me min mobil. Skit grejjer. Ibland kommer inte sms fram och när jag ringer så går signalerna fram men de ringer inte hos den som jag ringer till.

Väldigt irriterande. Testade lite med syrran sen kan de ju va att folk inte svarar ochså. Man vet ju inte.


Well well nu blir de Brottskod försvunnen och en iskall smoothie!


Bara söndag och måndag kvar, sen Allsång på skansen:D

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards