~Livet Igenom Min Iphone~

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Pizza och Biljetter

Av Maria - 24 mars 2009 16:21

Vaknade runt 8 i morse. skönt att slippa vakna kl 6 för en gångs skull:P

morgon pigg som jag är så vandrade jag ner i förrådet och började gräva runt lite. kollade säckar och sånt som skulle till pappa.

sen fortsatte jag upp i lägenheten och grejjade.  åkte till pappa efterde och hämtade han. behövde lite bärhjälp till köksbordet och vardagsrumsbordet och kartongerna:P  efter vi burit och grejjat så åkte vi och köpte pizza och tog hem de till han och åt och spelade kort.

Sen va jag till SJ och köpte min BILJETT  ner till sthlm:D

Den 4 April 12.11 går tåget från sundsvalls tågstation:D

nu är jag typ påväg:D:D wohoo


har även fixat party outfiten till kvällen:P haha

ska fortsätta och grejja nu:D


18.53

Nu är jag klar för kvällen. har hållit på fram till 23 tiden på kvällarna i  4 dagar nu och då har jag varit upp kl 6 på morgonen så man är lite slut i huve och kroppen när man gör allt själv men de är såå värt de:)

Ska äta en risifrutti och kolla på tv nu tänkte jag.


Dagens vill ha: Nya skor

Månadens låt: TINGELIG TINGELING betyder jag ingenting:P stört skön

Me like:P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 4 mars 2015 11:17

http://nouw.com/livetigenomminiphone Här bor jag nu=)

Av Maria - 4 mars 2015 08:43

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6627329673"

Av Maria - 26 februari 2015 08:16


ska uppdatera mer snart men jobbar mycket nu. Får bara guld pass. Dvs långa pass mellan 9-11 timmar vilket gör att tid inte finns till så mycket men nu är jag ledig i 2 dagar och Niklas lillebror är här så vi ska umgås ordentligt. Han åker på söndag ...

Av Maria - 21 februari 2015 19:20


är på scandic malmen i helgen och kör frukost. Nånting mina ben inte tycker va så kul. Då bemanningen styrs av sjuka siffror så är de alltid för lite personal på 500-600 gäster så man springer och springer men endå så klagar gästerna. Man kan inte tr...

Av Maria - 20 februari 2015 08:24

känslan när man går ner i tvättstugan sjungades på "Kosmos, doktor kosmos. På en grön moped kommer här världens bästa veterinär" vad kom de ifrån? Jag som är den i världen so minst vill ha djur eller har nåt intresse plus är sjukt allergisk. Måste ...

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards