~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria - 3 oktober 2009 23:34

Har precis kommit hem från en liten förfest i Hammarby Sjöstad. Närmare bestämt hos en kille som

heter Daniel Johansson. Var där på sista april ochså. Va riktigt trevligt båda gångerna.

Ja kände inte för att gå ut ikväll. Har vart riktigt sjuk och är inte frisk än plus jordens mens värk så ja

tänkte att de är nog bäst att åka hem. Ville inte dricka så mycke heller med tanke på all alvedon som gått idag.

Kändes inte säkert. De va riktigt kul och många trevliga människor. Tyvärr vart de liite kort.

Dom som blev kommer jag lägga upp på bilddagboken i morgon när jag vaknar till.


Nu blir de lite The Oc avsnitt innan jag somnar.

Jag hoppas alla har en trevlig kväll!

Av Maria - 3 oktober 2009 14:37

Shit va de blåser. Va in till stan en snabbis. Köpte lite små plock på lagerhaus till köket. Kul me lite nytt!

Nu är jag väldigt seriös och lagat mat. De är inte varje dag. Va längesen jag andvände spisen.

Hittade kyckling i frysen så ska svänga ihop nåt liknande kyckling gryta och göra ris till de.

De kan ju vara bra och äta riktig mat ibland och inte bara spagetti med ketchup.


Gick in på Nk en sväng och kikade på te. Brevid där hade dom ställt upp en bra stort bord med massa gamla

jätte fina saker.Allt från ljusstakar till JÄTTE store vaser.

Han Fredrik från antikrundan stog och pratade om allt. Lyssnade lite och de va riktigt intressant!


Ska ta fram kock kunskaperna och köra igång!


Av Maria - 3 oktober 2009 07:33

Vaknade till av att jag hade skiit ont i magen. De är inte alla dagar i månaden de är kul att vara tjej.

Gick upp och tog en alvedon och såg att bilarna va frostiga. Ursh nu äre is kallt ute..

Pappa sa att de hade vart 5 minus i hans stuga ca 5 mil utanför Sundsvall. Tur man inte va där.

Ja vill inte ha vinter. Ska skaffa hus i nå varmt land och åka dit på vintrarna.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Brukar alltid bli något så de visar sig nog.

Måste på cubus en sväng. Såg en jacka där igår som ja fastnade lite för men ja orkade inte prova den.

Lat. mjo..Igår iaf.

Får se hur jag gör.


Nu blir de en dusch och lite frukost

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards